انتخاب سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبد کاووس، افتخار آفرینی دختران نوجوان دونده در مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی گلستان از ۲۷۰۰ ورزشکار در المپیاد استعداد های کشور و صعود والیبالیست های ساحلی باز گلستان به دور حذفی مسابقات قهرمانی جهان در هامبورگ، از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز چهارشنبه گلستان است.

اخبار ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس عظیم جزیده از پیشکسوتان والیبال گنبد کاووس به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در فصل آینده لیگ برتر کشور انتخاب شد.
**
در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور، الهام قطوری در ماده پرتاب نیزه قهرمان شد، نجمه خرمالی به ترتیب در پرش سه گام و پرش طول به مدال طلا و نقره دست یافت و مائده مومنی دیگر ورزشکار گلستانی در ماده پرتاب سوم شد.
**
محمد علی نعمتی دروازه بان بندرگزی تیم شاهین شهرداری بوشهر یک فصل دیگر قرارداد خود را با این تیم دسته اولی کشور تمدید کرد.
**
فردا پنجشنبه سیزدهم تیرماه و از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی، ملوان بندرگز تنها نماینده گلستان در این رقابتها در سمنان به مصاف شهرداری این شهر می رود.
**
ستاد المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، گلستان را به عنوان میزبان رشته های جوجیتسو، فوتوالی، پنجاب سیلات، والیبال ساحلی و راگبی با ظرفیت پذیرش ۲۷۱۱ ورزشکار، مربی، سرپرست، داور، عوامل فنی و اجرایی در بخش پسران و دختران بعنوان میزبان دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور انتخاب شد.
این رقابت ها از ۳۰ مرداد تا ۱۰ شهریور در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال به میزبانی ۱۹ استان و باهمکاری ۳۸ فدراسیون ورزشی برگزار می شود.
**
صادق نریمانی از شهرستان مینودشت به مقام سوم مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور در ماده ۱۵۰۰ متر دست یافت.
**
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی از گلستان با کسب برد در برابر روآندا در سومین دیدار دور مقدماتی رقابتهای قهرمانی جهان در هامبورگ آلمان، برای اولین بار به دور حذفی این رقابتها صعود کرد.

**

مسابقات بسکتبال ۳ نفره زنان چهارمین المپیاد ورزشی استان گلستان در گنبد با قهرمانی گرگان، نایب قهرمانی گنبدکاووس و کسب مقام سومی تیم علی آباد به پایان رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار