یازرلو گفت: ٧٠ مرکز فرهنگی و هنری زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان فعالیت می کنند.

 ٧٠ مرکز فرهنگی و هنری زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت دارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «رمضان یازرلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ٧٠ مرکز فرهنگی و هنری زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سطح استان در رشته های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: علاقمندان برای شرکت در کلاس های آموزشی این مراکز فرهنگی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت به نشانی www.faraghatportal.ir مراجعه و نرم افزار اوقات فراغت را نصب کنند.

 

وی با اشاره به راه اندازی سامانه اوقات فراغت، تصریح کرد: سامانه اوقات فراغت با هدف برنامه ریزی برای اوقات فراغت راه اندازی شده است.

 

یازرلو خاطرنشان کرد: نرم افزار اوقات فراغت، ابزاری برای جستجو و مشاهده برنامه های اوقات فراغت دستگاههای مختلف است که نوجوانان و جوانان می توانند از طریق آن در برنامه های فراغتی ثبت نام کنند.

 

وی اظهارداشت: علاقمندان با نصب این نرم افزار در تلفن همراه یا تبلت خود می توانند لیست کلاسهای دلخواه را بر مبنای گروه سنی، جنسیت یا پایگاه مورد نظر انتخاب کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار