در سفر یکروزه مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به استان گلستان در جلسه‌ای با حضور استاندار گلستان حق شناس و اعضای هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب شدند.

ابلاغ احکام هیئت اجرایی بازآفرینی محله‌های هدف شهر گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان, در احکام جداگانه ای که از سوی سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری و حق شناس استاندار گلستان صادر شد: میر محمد غراوی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری، حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان و دادبود شهردار گرگان به عضویت هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب شدند.

در این حکم آمده است: با هدف راهبری اجرای برنامه بازآفرینی محله های هدف، کاهش بوروکراسی و تسریع در اجرای برنامه، با توجه به تخصص، تعهد و سوابق علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت اجرایی بازآفرینی محله های هدف شهر گرگان منصوب می شوید.

در ادامه این احکام آمده است:در راستای سیاست‌های کلی نظام در بخش مسکن و شهرسازی، ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله عالی) و تاکید بر احیای بافت‌های فرسوده شهری و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهور به مبحث بازآفرینی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم، لازم است با استفاده از تجارب گذشته ضمن توجه به حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذینفعان به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و توانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی سرعت بخشیده و اقدامات اساسی را مبذول فرمایید.

امید است با اتکا به الطاف الهی در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعداد های بالقوه ملی و استان اهتمام ویژه داشته و با بهره گیری از تجارب خویش و در چهار چوب قوانین و مقررات در ارتقای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار