گلچین از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته آینده خبر داد.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد گلچین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار برنامه های مختلفی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان پیش بینی شده است.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه این برنامه ها در قالب گرامیداشت هفته خبرنگار برگزار می شود، افزود: رویکرد اصلی امسال در برگزاری برنامه ها ایجاد هم افزایی و برگزاری مراسمات خاص برای اقشار زحمتکش رسانه استان است.

 

وی با اشاره به آغاز برنامه های هفته خبرنگار از روز (پنجشنبه 10 مرداد)، اظهارداشت: حضور در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (علیه السلام) و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا برنامه نخستین روز هفته خبرنگار در استان است.

 

گلچین تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، خانواده مرحومه «سمیه عرب» خبرنگار فقید استان، نشست با برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، بازدید از واحد خبر صداو سیمای مرکز گلستان و نشست با مدیرکل صداوسیما، دیدار با مجمع نمایندگان استان، حضور مدیران رسانه ها در برنامه صداوسیما و مراسم بزرگداشت روز خبرنگار از برنامه های این ایام است.

 

وی از حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: در این مراسم اهالی رسانه در جهت رفع مشکلات صحبت می کنند و مسئولان شنونده خواهند بود.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه 270 نفر در رسانه های استان گلستان فعالیت می کنند، افزود: در مراسم روز خبرنگار از فعالان حوزه رسانه نیز تجلیل می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مراسم بزرگداشتی در شرق استان گلستان نیز برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار