قهرمانی، تنها خواسته جامعه اسکواش ایران از ملی پوشان این رشته در رقابت های غرب آسیا است؛ آرزویی که امروز و در صورت پیروزی بر حریف سرسخت و قدرتمند قطر در گرگان برآورده خواهد شد.

ایران مدعی قهرمانی اسکواش غرب آسیا

به گزارش گلستان ۲۴؛ مسابقات اسکواش مردان غرب آسیا امروز یکشنبه در گرگان به پایان می رسد که فقط پیروزی مردان ایران برابر قطر می تواند نوید بخش یک افتخار بزرگ برای این رشته نوپا و جذاب باشد.

ایران و قطر هر سه بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و فقط تفاضل گل بیشتر است که صدر جدول را برای میهمانان قطری به ارمغان آورده و پیروزی ایران می تواند این جایگاه را از دست آن ها خارج کند.

مردان بزرگسال ایران سه بازی قبلی خود را مقابل عراق و کویت با نتیجه مشابه ۲ بر ۱ و جوانان ایران سه بر صفر به پایان برده و در مقابل هم قطری ها کویت و عراق را ۳ بر صفر و جوانان ایران را ۲ بر یک مغلوب کردند.

براساس جدول رده بندی، تیم ملی قطر با ۳ پیروزی و بدون باخت و تفاضل مثبت ۷ و تیم ملی بزرگسالان ایران با همین تعداد برد و بدون باخت و تفاضل مثبت ۵ در مکان دوم قرار دارند.

عصر دیروز و در ادامه مسابقات بخش تیمی، بازی تیم ملی بزرگسالان و جوانان ایران به مصاف هم رفتند که تیم بزرگسال با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و در بازی دوم نیز تیم بزرگسالان ایران با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم کویت گذشت.

در دیگر بازی عصر شنبه تیم ملی قطر با نتیجه ۳ بر صفر از سد ملی پوشان عراق گذشت.

همچنین در بازی دوم و سوم امروز تیم ملی جوانان ایران به ترتیب در برابر تیم های عراق و کویت صف آرائی خواهد کرد.

سومین دوره رقابت های اسکواش مردان غرب آسیا از دهم مرداد ماه در گرگان آغاز شده و عصر امروز با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان می دهد.

در رقابت های انفرادی این مسابقات که عصر روز جمعه به پایان رسید، عبدالله التمیمی از قطر عنوان قهرمانی را کسب کرد و سجاد زارعیان از ایران نائب قهرمان شد.​

ارسال نظر

آخرین اخبار