رییس گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشستی با مسئولان و کارکنان منطقه گلستان، عملکرد این منطقه را در حوزه ستادی و عملیاتی مطلوب ارزیابی کرد.

عملکرد واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه گلستان مطلوب ارزیابی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، علی‌اکبر نژادعلی هدف از بازدید گروه معین را دیدار چهره به چهره با مدیران و کارکنان مناطق و شناخت چالش‌های حوزه فعالیت آنان عنوان کرد.

نژاد‌علی افزود: با بررسی‌های انجام شده از نحوه عملکرد منطقه و نواحی چهارگانه ( گرگان، گنبد، کردکوی و مینودشت )، عملکرد این منطقه مطلوب ارزیابی شد و بر این اساس، تلاش، همت و مساعی کارکنان منطقه ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیر منطقه گلستان (عیسی افتخاری)، نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور  گروه معین در منطقه گفت: بررسی عملکرد منطقه در اجرای اطلاعیه‌ها و دستورعمل‌های شرکت و یکسان سازی روش‌های اجرایی و فرآیندی و شناخت نقاط قوت و ضعف آنها هنگام اجرا، باعث هم افزایی و توانمندسازی در ارایه خدمات بهتر و مطلوبتر خواهد شد.

گفتنی است، این گروه متشکل از یک تیم ۱۴ نفره در سفری سه روزه به منطقه گلستان از نواحی تابعه، تاسیسات انبارهای نفت گرگان و گنبد، مرکز سوختگیری هواپیمایی گرگان و مجاری عرضه استان بازدید و روند سوخترسانی را بررسی و ارزیابی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار