شکی گفت: در هنگام توافق و قرارداد برای انتقال تیم فوتبال بندرگز به ناگاه خریدار گرگانی پای کار نیامد.

دلیل واگذاری تیم فوتبال بندرگز به کرمان

گزارش گلستان ۲۴؛ «مرتضی شکی» امروز (شنبه 23 شهریور) در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اردیبهشت ماه مدیرعامل تیم دارایی گز اعلام کرد که می‎خواهند استارت تیم را بزنند و تیم خوبی ببندند اما مبلغ مالی که برای تیم توانسته بودند تامین کنند 200 میلیون تومان بود و انتظار داشتند که استان مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای ادامه کار در لیگ دسته دوم کشور را تامین کند.

 

دبیر هیئت فوتبال گلستان ادامه داد:  با وجود پیگیری های زیادی که اتفاق افتاد متاسفانه این مبلغ توسط استان تامین نشد.

 

شکی متذکر شد: اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت فوتبال شهرستان موضوع فروش تیم داری بندرگز را امضاء کرده بودند و به استان ارسال شده بود و استاندار بیان کردند که یک حامی مالی برای تیم در نظر گرفته شود و بنا بود تیم در استان باقی بماند.

 

وی یادآور شد: با نظر خریدار جدید بنا بود در شهر گرگان تیم فعالیت کند، در نهایت با مبلغ 400 میلیون تومان تیمی که 820 میلیون تومان فروخته شده خریداری شود و طرفین با مبلغ 600 میلیون تومان به توافق نهایی رسیده بودند.

 

دبیر هیئت فوتبال گلستان متذکر شد: در هنگام توافق و قرارداد برای انتقال تیم فوتبال بندرگز به ناگاه خریدار گرگانی پای کار نیامد، این افراد را استانداری به ما معرفی کرده بود و هیچ شناختی نداشتیم و جلسه نخست را نیز در  استانداری برگزار کردیم.

 

شکی با بیان اینکه همه استان همراه شده بودند تا بتوانند تیم دارایی گز را حمایت کنند، افزود: از همه علاقمندان به ورزش عذرخواهی می کنم و در توان ما نبود یک میلیارد و 300 میلیون تومان را تهیه و به این تیم کمک کنیم و باید شرکت‎های مختلف پای کار می‎آمدند ولی در این مورد اتفاق نیفتاد و تیم از استان به کرمان رفت.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار