پیوستن ملی‌پوش زن والیبال گلستان به تیم ماراش البی ستان ترکیه، برپایی اردوی تیم والیبال ارتش در علی‌آباد کتول، صعود تیم فوتوالی ایران به فینال مسابقات تایلند با حضور ورزشکاران گلستانی و کسب مدال نقره مسابقات سنگنوردی ایران توسط ورزشکار گرگانی از جمله خبرهای ورزشی روز شنبه گلستان است.

ادامه حضور والیبالیست زن گلستانی در لیگ ترکیه و چند خبر ورزشی دیگر

به گزارش گلستان۲۴؛ مونا آشفته بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال بانوان ایران که سال گذشته در لیگ باریکه سیر ترکیه بازی میکرد، امسال به تیم ماراش البی ستان قهرمان فصل گذشته این کشور پیوست.

همچنین مهسا صابری دیگر والیبالیست گلستانی و همبازی فصل قبل مونا آشفته در پایان قراردادش با این تیم ترکیه ای، به تیم لیگ برتری سایپا ملحق شد.

**

تیم والیبال ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کسب آمادگی حضور در رقابت‌های المپیک ارتش‌های جهان به مدت یک هفته در شهر علی آبادکتول اردو می زند.

 این تیم در مدت حضور در گلستان که از فردا آغاز می شود با تیمهای شهرداری گنبد و پاس گرگان دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

**
تیم ملی فوتوالی ایران با حضور وحید ایمری و فرشاد پورفرزان از گلستان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی این رشته در تایلند، با پیروزی مقابل ویتنام به فینال راه یافت.

ایران در دیدار فینال که ظهر امروز برگزار می شود مقابل فرانسه، قهرمان اروپا قرار خواهد گرفت.

**

در دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی باشگاه‌های کشور، رضا کلاسنگیانی از گرگان مدال نقره مسابقات ماده بلدرینگ را بخود اختصاص داد.

این پیکارها به میزبانی سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد میرزاجانی همدان برگزار شد و ۶۱ سنگنورد با هم رقابت کردند

**

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال ایران با هدایت شادی مهینی سرمربی گرگانی، قهرمان تورنمنت آسیای مرکزی(کافا) شد.

ایران با اقتدار و پیروزی در هر سه دیدار مقابل تیم‌های ازبکستان ،قرقیزستان و تاجیکستان به این عنوان دست یافت.

**

طرح استعدادیابی فدراسیون قایقرانی دیروز جمعه با حضور ۵۳ شرکت کننده از شهرهای علی‌آباد، گرگان، بندرترکمن و بندرگز در رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال در دو بخش مردان و زنان در گرگان برگزار شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار