حجت الاسلام ولی نژاد گفت: با حضور مسئولان مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا گرگان افتتاح شد.

مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا گرگان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت الاسلام نورالله ولی نژاد» امروز(چهارشنبه ۳ مهر) در آیین افتتاحه مدرسه دخترانه معارف اسلامی در گرگان اظهار کرد: مبنای همه ما بحث تعلیم و تربیت است و آخرت انسان در گروی تربیت است.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: همه دانشمندان دینی و علما در تلاش هستند که تربیت را به عنوان یک اصل محترم بشمارند و بر اساس تقدمی که در قرآن به آن توجه شده به آموزش اهتمام بورزند.

 


حجت الاسلام ولی نژاد یادآور شد: مدرسه مکان خوبی برای تربیت به شمار می رود و تربیت و آموزش باید پیش از مدرسه انجام شود ولی ممکن است گاهی خانواده ها به دلیل سطح آگاهی پایین و .... نتوانند آنگونه که باید به مسئله تربیت و آموزش بپردازند.

 


وی افزود: پدر و مادر نسبت به تعلیم و تربیت توجه دارند و سعادت را در پرتو رشد فرزندان خود می بینند و استاد و معلم نیز این تقدم را برای خانواده قائل است و خانواده نیز این فضیلت را برای معلم قائل است که با دانش فرزندش را تعالی ببخشد و آینده جامعه در پرتو این تربیت آرامش و توسعه بیشتری برخوردار باشد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه دبیرستان معارف اسلامی سال های سال در حال فعالیت است، یادآور شد: امیدواریم مدرسه دوم معارف ویژه پسران نیز در گرگان ساخته شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار