انصاری گفت: والیبال ساحلی ایران برای رسیدن به المپیک شانس دارد و برنامه اصلی ما حضور در مسابقات انتخابی المپیک است.

والیبال ساحلی ایران شانس رسیدن به المپیک را دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «نادر انصاری» امروز(شنبه 13 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته چندین مسابقه جهانی والیبال ساحلی تک ستاره در در ایران برگزار شد و مردم استقبال خوبی داشتند و از فدراسیون درخواست داشتند که به دلیل سطح مسابقات و استقبال تماشاگران این مسابقه بار دیگر در ایران برگزار شود.

 

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال ادامه داد: گرچه شاید برخی از کشورها امکانات زیادی در برگزاری مسابقات ساحلی دارند ولی استقبال تماشاگران یکی از ایتم های فدراسیون جهانی برای میزبانی است که در این مسابقات مد نظر قرار می گیرد.

 

انصاری بیان کرد: علاوه بر استان گلستان در استان مازندران و گیلان سه تور تک ستاره جهانی در سال گذشته برگزار شد و درخواست فدراسیون والیبال ساحلی را به سه استان که در سال گذشته میزبانی داشتند منتقل کردیم و استان گلستان پذیرفت، استان مازندران نیز داوطلب این مسابقات بود ولی به دلیل عدم حامی مالی نتوانست این مسابقات را برگزار کند.

 

وی بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این مسابقات بتوانیم توسعه والیبال ساحلی را در کشور شاهد باشیم، والیبال ساحلی ایران برای رسیدن به المپیک شانس دارد و برنامه ریزی در این خصوص خواهیم داشت و رقیبان اصلی ما کشورهای چین و استرالیا هستند و برنامه اصلی ما حضور در مسابقات انتخابی المپیک است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار