از سوی مسئول اتحادیه انجمن های دانش آموزان گلستان؛

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان برنامه های ۱۳ آبان انجمن های اسلامی دانش آموزان در گلستان را تشریح کرد.

برنامه های ۱۳ آبان انجمن های اسلامی دانش آموزان درگلستان تشریح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی نقی حسینی ایزدی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: برنامه های مختلفی برای ۱۳ آبان و ۴۰ سالگی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان داریم که از درون مدارس این تصمیم گیری ها اتفاق افتاده و بعد پالایش شده است.

وی افزود: برنامه های مدرسه ای ما شامل برگزاری نمایشگاه با موضوعات مختلف استکبارستیزی، شناخت و تحریم کالاهای اسرائیلی، افول آمریکا، جنایات آمریکا، معرفی انجمن، مروری بر فعالیت ۴۰ ساله انجمن و غیره است.

حسینی ایزدی ادامه داد: از دیگر برنامه ها می توان به برگزاری کرسی های آزاداندیشی، کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در ورودی مدارس، برگزاری جشن ۱۳ آبان، رادیو انجمن، سینما انجمن با پخش فیلم یتیم خانه ایران، انشا نویسی «اگر من در ۱۳ آبان بودم»، نمایشگاه و معرفی کتاب و غیره است که در سطح ۱۵۰ مدرسه متوسطه اول و دوم استان برگزار می شود.

وی به برنامه های استانی اشاره کرد و گفت: همایش ۴۰ سالگی انجمن در ۱۵ آبان ویژه خانم ها برگزار شده و سخنران آن هم حجت الاسلام نوری خواهد بود که در کانون طه برگزار می شود.

حسینی ایزدی اضافه کرد: دورهمی عهد و وفا مختص پیشکسوتان و فارغ التحصیلان در ۲۳ آبان برگزار که به بیان خاطرات و تجربیات خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین تاریخ شفاهی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهیه و تدوین خواهد شد.

حسینی ایزدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: هزار دانش آموز در انجمن های دانش آموزی استان فعالیت می کنند که نیمی از آن ها را بانوان تشکیل می دهند اما مخاطب آن ها عموم دانش آموزان هستند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار