نوده فراهانی گفت: نرخ نامه جدید نانوایی‌های به رنگ آبی و زرد بوده و این اماکن ملزم به نصب نرخنامه‌های مذکور بر دیوار محل کسب خود هستند.

نصب نرخ‌نامه در نانوایی‌ها الزامی شد + سند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آغاز بازرسی‌ها، ویژه نانوایی‌ها اجرایی می‌شود قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران درباره وضعیت نصب نرخنامه‌های آبی و زرد در نانوایی ها، اظهار کرد: آغاز بازرسی‌های ویژه از نانوایی‌ها ۱۲ آبان اجرایی می‌شود، این در حالی است که این نرخنامه‌ها به رنگ آبی و زرد بوده و نانوایی‌ها ملزم هستند که آن را در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

نوده فراهانی در ادامه تصریح کرد: بازرسان ما، نظارت کامل بر نانوایی‌ها دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در وهله اول، اخطار داده و اگر بعد از یک هفته توجهی به آن نشد، اخطار کتبی به آنها ارسال می‌کنند و در نهایت در صورت بی‌اعتنایی کامل نانوایی، آرد آنها به طور کامل قطع و آن نانوایی پلمب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه متاسفانه نرخ نانوایی‌ها با نظر خود نانوا صورت می‌گیرد، افزود: بنابر این اگر بخواهند تخلفی در این امر صورت دهند با آنها برخود می‌شود.

به گفته نوده فراهانی، نرخ نامه رنگ زرد برای نانوایی‌هایی است که آرد نیمه یارانه‌ای دریافت می‌کنند و در اصطلاح آزادپز هستند و نرخ نامه آبی کمرنگ برای نانوایی‌های دولتی است که آرد دولتی به آنها تخصیص داده می‌شود.

nerkhnamenansanad

nerkhnamenansanad1

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار