با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در گرگان آغاز شد.

ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، افتتاحیه متمرکز استانی ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در گرگان برگزار شد.   

گوهری راد در این مراسم گفت: تربیت نسلی شاداب و با نشاط وپویا و تربیت نسلی چند بعدی ازجمله  اهداف نظام آموزش و پرورش است که در کنار فراگیری علوم مختلف، باید مورد توجه مدیران آموزش و پروش بوده و برای آن برنامه ریزی گردد.

وی عنوان کرد: درسال جاری المپاد ورزشی در کلیه مدارس اجرایی می شود و   140 هزار دانش آموز به صورت فعال  در سراسر استان در المپیاد های ورزشی دانش آموزی شرکت خواهند داشت.

گوهری افزود: در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و تمرکز بر ساحت های تربیتی، زیستی، بدنی و همچنین اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان (در مدارس دولتی و غیر دولتی، شاهد، استعداد های درخشان و ...)و بر اساس راهکارهای موجود در سند،  المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پایه گذاری شده و این مهم را با استفاده از ظرفیت عظیم مدارس که به عنوان اصلی ترین و تاثیر گذارترین کانون حضور دانش آموزان می باشد، اجرایی خواهیم نمود.

در پایان گوهری راد بر انتخابات انجمن های ورزشی دانش آموزی و استفاده از ظرفیت ایشان در اجرای هر سه مرحله المپیاد ( افتتاحیه- اجرای مسابقات- اختتامیه) تاکید نمودند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار