طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار است مقدار سهمیه‌ تاکسی‌های اینترنتی پیمایش و مابه‌التفاوت، به حساب رانندگان واریز شود.

واریز مابه‌التفاوت سوخت به حساب رانندگان اینترنتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ قطع چندروزه اینترنت، بدون شک روی کسب‌وکارهای مجازی تاثیر سوء گذاشته است. در این شرایط یک خبر خوش می‌تواند اهالی این بخش مهم اقتصادی را خوشحال کند. عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از اجرای یک طرح جدید خبر داد.

قرار است پرداخت از ۴ آذرماه انجام شود

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی اظهار کرد: ما این روزها در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی علاوه بر اینترنت، درگیر یک موضوع مهم هستیم. این موضوع به سهمیه‌بندی سوخت تاکسی‌های اینترنتی مربوط می‌شود. انشاالله امروز، نتیجه پیمایش‌ها را اعلام می‌کنیم. قرار است تا چهارم آذرماه، پرداخت مابه‌التفاوت‌ها انجام شود. از روز جمعه درگیر این موضوع هستیم و امیدواریم شاهد یک اتفاق خوب باشیم.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در تشریح بیشتر این موضوع گفت: جلسات مربوط به موضوع دو روز قبل انجام شده و امیدواریم حداقل در ارتباط با این موضوع بتوانیم شاهد یک کار خوب و مفید باشیم. این کار برای نخستین بار انجام می‌شود و به نظر من طرح بسیار بزرگی است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است مقدار سهمیه‌ تاکسی‌های اینترنتی پیمایش شود و مابه‌التفاوت به حساب راننده واریز شود. راننده نمی‌تواند به‌صورت نقد از حساب خود برداشت کند یا آن را صرف خرید کند. او فقط می‌تواند برای خرید سوخت از آن استفاده کند. انشاالله اگر بتوانیم این کار مهم را به سرانجام برسانیم به آن معنا خواهد بود که کشور می‌تواند آسان‌تر، مشکلات زیرساختی که با آن مواجه است را پشت سر بگذارد. واقعاً انتظار نداشتیم که چنین سیستم جالبی راه‌اندازی شود.

الفت‌نسب در ادامه افزود: درحال‌حاضر ۹۵ تاکسی اینترنتی، مجوز اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی را دریافت کرده‌اند. اکنون نزدیک به ۵۵ مورد از این تعداد، فعال هستند. سامانه اتحادیه آماده شده و تاکسی‌های اینترنتی را به صورت هفتگی، مورد پیمایش قرار داده‌ایم. پیمایش‌ها هفتگی تجمیع می‌شود و ارقام نهایی محاسبه می‌شود. اگر مصرف تاکسی کمتر از مقدار مشخص‌شده باشد مابه‌التفاوت آن به حساب راننده واریز می‌شود. امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید و این طرح به حال رانندگان تاکسی‌های اینترنتی مفید واقع شود و از نگرانی‌های آنها کاسته شود.

/گسترش نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار