قائم‌مقام اورژانس کشور با گلایه از افزایش نرخ بنزین گفت: افزایش نرخ بنزین ما را در تأمین سوخت آمبولانس‌ها با مشکل مواجه کرده است. منابع خاصی به اورژانس ندادند و برای تأمین سوخت مشکل داریم.

گلایه قائم‌مقام اورژانس از سهمیه بنزین

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجتبی سیف قائم مقام اورژانس کشور در جلسه پلیس راهور اظهارکرد: متأسفانه رشد بین ۶ تا ۸ درصدی بین مصدومان تصادفات داشته‌ایم. کل حوادث مرتبط با حمل‌ونقل ۴۴ عملیات بوده و حوادث غیرمرتبط به حمل‌ونقل ۴۰۶ مورد، بیمارستان‌های درگیر با این موضوع یک میلیون و ۴۰۰، تمام عملیات‌های ما در طرح زمستانه سال قبل ۲ میلیون و ۲۳۸ عملیات بوده است.

وی گفت: متأسفانه رشد ۸ درصدی مصدومین در تصادفات داشته‌ایم که باید برای آن تدبیری در نظر بگیریم. تعداد پایگاه‌های شهری را افزایش دادیم از هزار و ۲۰۴ پایگاه به هزار و ۲۴۶ پایگاه رسیدیم.

سیف تأکید کرد: ۵ پایگاه (میانه، ارومیه، ایران شهر، گیلان و آباده) به پایگاه‌های هوایی ما اضافه شده و درحال‌حاضر ۴۴ پایگاه هوایی داریم.

قائم مقام اورژانس کشور افزود: اورژانس موتوری ۱۹۱ عدد بوده که به ۳۴۶ ارتقاء یافت.

سیف با گلایه به افزایش نرخ بنزین یادآور شد: افزایش نرخ بنزین ما را در تأمین سوخت آمبولانس‌ها با مشکل مواجه کرده است. منابع خاصی هم به اورژانس ندادند و ما برای تأمین سوخت‌های آمبولانس مشکل داریم.

قائم مقام اورژانس کشور تصریح کرد: سهمیه‌ای که دولت برای ما در نظر گرفته ۵۰۰ لیتر آن هم لیتری ۳ هزار تومان است در ماه است!

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار