استاندار گلستان گفت: بنیان اقتصادی ایران با طوفان‎های دشمن نمی‎لرزد و دشمنان توهم فروپاشی اقتصاد ایران را با خود به گور خواهند برد.

بنیان اقتصادی ایران با طوفان‎های دشمن نمی‎لرزد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‎شناس امروز در جلسه شورای اداری کردکوی اظهار کرد: تحریم‎های ظالمانه آمریکا آثار خود را دارد اما آن سوی مسأله این است که بنیان اقتصادی ایران با طوفان‎های دشمن نمی‎لرزد و دشمنان توهم فروپاشی اقتصاد ایران را با خود به گور خواهند برد.

وی با اشاره به دستاوردهای بی‎شمار جمهوری اسلامی در حوزه‎های مختلف تصریح کرد: دشمن با بهانه‎های مختلف درصدد است در کشور شوک ایجاد کند.

استاندار گلستان به اغتشاشات ایجاد شده در پی گرانی بنزین اشاره کرد و یادآور شد: در مسأله بنزین عده‎ای در استان گلستان نیز معترض بودند اما تعداد معترضان در برابر جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان به معنای ناچیز بودن تعداد معترضان نیست و یا به این معنا نیست که این افراد تحت فشار نیستند بلکه  با وجود داشتن مشکلات و شرایط سخت، به خاطر نظام و انقلاب اسلامی اعتراض نکردند که اقدام آنها قابل تقدیر است.

*تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار مدیران باشد

حق‎شناس با بیان اینکه مردم به معنای واقعی کلمه ارباب‎رجوع هستند، افزود: متأسفانه این کلمه آنقدر تکرار شده که به اهمیت آن کمتر توجه می‎شود.

وی تأکید کرد: گرچه مسائل اقتصادی و سبد معیشت مشکل مردم است اما مردم از مسؤولان انتظار دارند مورد احترام قرار بگیرند و تحقیر نشوند، به طور معمول مدیران یک روز در هفته را برای پاسخگویی به ارباب رجوع تعیین می‎کنند اما یک مسؤول همه روزه باید پاسخگوی مردم باشد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شاید نتوان مشکلات مردم را حل کرد اما شنیدن مشکلات و درد و دل‎های آنها از سوی مسؤولان انتظار زیادی نیست.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار