رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از تعیین یکی از معاونان خود به عنوان نماینده ویژه جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان خبر داد.

تعیین نماینده ویژه برای رسیدگی به امور مددجویان زندان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ یوسف مومنی کشتلی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان همراه معاونان خود و تعدادی از قضات با هدف بررسی مشکلات زندانیان، به زندان گرگان رفت و از نزدیک با زندانیان گفت‌وگو و مشکلات آنان را بررسی کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان گرگان در حاشیه این بازدید از تعیین یکی از معاونان خود به عنوان نماینده ویژه جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان خبر داد و گفت: این معاون علاوه بر دادرس اجرای احکام مدنی، پیگیری امور زندانیان، اخذ تامین، اعطاء مرخصی و رای باز زندانیان و سرکشی مستمر به زندان گرگان را انجام می‌دهد.

 
کشتلی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری افزود: به این منظور در برنامه زمانبندی همه قضات از زندان گرگان سرکشی و در این دیدار‌ها مشکلات زندانیان را بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر می‌کنند.

به گفته وی در سرکشی از زندان گرگان علاوه بر رسیدگی به درخواست‌های زندانیان، راهنمایی لازم از قبیل تقدیم دادخواست اعسار یا تعدیل، تقاضای آزادی مشروط یا تعلیق پس از اجرای یک سوم مجازات به مددجویان ارائه شد.

/میزان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار