معاون بازرسی صمت استان گلستان خبر داد:

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: درآبان ماه امسال سه هزار و ۹۶۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان توسط بازرسان سازمان صمت گلستان انجام شد.

۳۹۶۹ مورد بازرسی توسط صنعت معدن گلستان در آبان انجام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر اصغری با اشاره به اهمیت عملکرد بازرسان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و نظارت جدی بر عملکرد واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی و ایجاد ثبات و امنیت در سطح بازار، اظهار کرد: حضور تاًثیرگذار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرح های نظارتی، اجرای گشت های  مشترک با سایر دستگاه های مرتبط، عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.

معاون بازرسی سازمان صمت گلستان افزود: بر اساس آمار دریافتی تعداد ۴۹۷ مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در آبان ماه سال ۱۳۹۸ به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد ۸۰ درصد از گزارشات مربوط به عرضه کالا و ۲۰ درصد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است و بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به انواع نان، سیلندر گاز مایع، نرخ حمل و نقل، خواروبار و... است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تشکیل پرونده تخلف و بیشترین آمار ارزش ریالی پرونده های تخلفات مکشوفه مربوط به مرکز استان است.

اصغری با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در این ماه افزود: طی آبان ماه سال جاری تعداد سه هزار و ۹۶۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی درسطح استان انجام شده که در این بررسی ها تعداد ۲۳۲ واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها به ارزش یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون و۶۸۳ هزار و ۲۱۴ ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار