فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: طی بازدید از محل دپوی چوب آلات و همچنین کارگاه چوب بری در روستای سرکلاته ۵۶۶ عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط شر.

کشف چوب‌های قاچاق در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ حبیب یارادبزی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت:طی گشت و بازدید در کارگاه چوب بری روستای سرکلاته شهرستان کردکوی ۵۶۶ عدد کاتین چوب آلات قاچاق از نوع توسکا کشف و ضبط شد.

او‌افزود: این مقدار چوب آلات قاچاق از دو مکان دپوی چوب آلات و کارگاه چوب بری در منطقه بوده که با هوشیاری و اقدامات به موقع و گشت و مراقبت‌های ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و ضبط شدند.
 

او افزود: در این راستا پرونده تخلف برای کارگاه چوب بری و دو انبار مخصوص دپوی چوب آلات تنظیم گردید و برای رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

حبیب یارادبزی در ادامه بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی گلوگاه‌های قاچاق استان را کنترل نموده و با متخلفین برخورد جدی قضایی خواهد شد.

یارادبزی گفت: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی از وظایف همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را هرچه سریع‌تر از طریق شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی نموده تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار