فرماندار کلاله واقع درشرق استان گلستان از درخواست ۹۵.۶ درصدی واجدین شرایط در کلاله برای صدور کارت هوشمند ملی خبر داد و افزود: این شهرستان به لحاظ تعداد درخواست‌ها برای صدور کارت ملی هوشمند رتبه اول را در استان گلستان دارد.

کلاله رتبه اول درخواست کارت هوشمند ملی را در گلستان دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله، علی اصغر بیانی در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی این شهرستان گفت: در شهرستان کلاله ۸۵ هزار و ۳۰۱ نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که تا الان ۸۱ هزار و ۴۴۸ نفر آنها با مراجعه به اداره ثبت احوال و یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ارائه درخواست برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان اداره ثبت احوال کلاله در انجام وظایف محوله، تصریح کرد که تا الان ۷۳ هزار و ۳۹۳ فقره کارت ملی هوشمند تحویل متقاضیان شده است.

فرماندار کلاله به افزایش ثبت واقعه ازدواج در این شهرستان در سالجاری اشاره کرد و گفت: از اول فروردین تا پایان آبان ماه امسال ۸۷۱ واقعه ازدواج در این شهرستان ثبت شده که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱.۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در هشت ماه گذشته (اول فروردین تا پایان آبان ماه) تعداد هزار و ۸۶۹ واقعه ولادت نیز در این شهرستان ثبت شده که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۲۰۳ واقعه ولادت معادل ۱۱.۹ درصد کاهش داشته است.

شهرستان کلاله با افزون بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار