فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری سه سارق و اعتراف آنها به ارتکاب ۵۹ فقره سرقت از منازل و خودرو در سطح این شهرستان واقع در شرق گلستان خبر داد.

سه سارق مرتکب ۵۹ فقره سرقت در آزادشهر دستگیر شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ سیدداوود حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی گزارش برخی از شهروندان آزادشهری مبنی بر سرقت از منازل، یک تیم پلیسی با بررسی‌های دقیق شیوه عمل سارقان، دو دزد سابقه‌دار را در این رابطه شناسایی و پس از کشف محل اختفا، روز گذشته آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در این رابطه دو نفر که با همکاری هم مبادرت به سرقت از اماکن خصوصی میکردند دستگیر و در بازجویی های انجام شده به ۱۲ فقره ارتکاب سرقت اعتراف کردند.

وی در ادامه گفت: در ابتدای هفته جاری نیز پلیس آگاهی با توجه به افزایش سرقت از خودرو، دستگیری عامل یا عاملان این موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار داد.

سرهنگ حسینی بیان کرد: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از صحنه جرم، موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای شدند و با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده و در مواجهه با مستندات موجود، به ۴۷ فقره سرقت از خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت در راستای جلوگیری از قانون شکنی مجرمانه مراتب را با سامانه تلفنی پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ۹۶ هزار نفری آزادشهر در شرق گلستان قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار