با توجه به شکست مدل هنگ کنگ در بستر مصوبه سران قوا در خصوص اصلاح سوخت در ایران ؛ جریان غربگرا به سرکردگی میدانی عناصر گروهک منحله مشارکت، مدل پیاده شده اخیر در مسکو (روسیه) را روی میز عملیاتی خود قرار داده است.

مدل روسی عناصر گروهک منحله مشارکت / یکسال از علی آبادکتول تا مسکو و تهران

به گزارش گلستان ۲۴؛ بررسی های میدانی و مدل یابی های موجود بخوبی نشان می دهد که در حال حاضر نسخه بروز رسانی شده اخیر اپوزیسیون روسهای تحت حمایت ایالات متحده و سفارت آن در مسکو توسط افسران میدانی جریان فتنه در حال پیگیری و پیاده سازی در ایران است.

بطور خاص بررسی خطوط اصلی و محورهای عملیات رسانه ای این جریان بر این موضوع صحه می گذارد که این مدل مو به مو در حال ثبت و آتش تهیه تا عملیات اصلی است!

 همچنانکه در یادداشت های پیشین اشاره نمودم ؛ مثلث چین ،روسیه و ایران از حدود یک سال گذشته از سوی ایالات متحده و اروپا تحت پروژه ای ویژه قرار گرفته اند و با توجه به شکست مدل هنگ کنگ در بستر مصوبه سران قوا در خصوص اصلاح سوخت در ایران ؛ جریان غربگرا به سرکردگی میدانی عناصر گروهک منحله مشارکت، مدل پیاده شده اخیر در مسکو (روسیه) را روی میز عملیاتی خود قرار داده است.

 اکثر لیدرهای کشوری و استانی براساس اطلاعات آشکار و پنهان آنها که رصد شده است کاملا در زمین یاد شده و براساس آتش تهیه رسانه ای آنان در حال بازی در ایران هستند و جبهه رسانه های ضد انقلاب در یک هماهنگی و همسویی کامل خطوط آنها را پوشش می دهند!

 همکاری ،هم پوشانی ،جریان سازی و پوشش رسانه ای کشوری و خارجی آن با الگوی مشخص یاد شده روسی کاملا عینی و ملموس است و جالب تر اینکه با خطوط اصلی و هدفگذاری شده در سال گذشته از سوی مصطفی تاج زاده در یکی از روستاهای علی آباد کتول استان گلستان ،استخر ط و مجتمع الف در گرگان تطبیق دارد .بالاخص اینکه تغییر و تحولاتی اخیرا در استان صورت گرفته است که بجهت ارتباط تشکیلاتی یوسف م پل ارتباطی سازمانی با اتاق آفتاب گرگان و اتاق پ در یکی از مناطق علی آباد کتول (نشست های هفتگی گروهک منحله مشارکت )بسیار قابل تامل و توجه است!

دیروز آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در تداوم موضع گیری های اخیر اعضای گروهکی خود در گفتگو با اعتماد آنلاین(منتشر کننده نسخه میثاق پارسا در سال ۹۶ ) و مبتنی بر سند پاریس (موسسه شهروند یار )گفته است:

شرایط کشور برای برگزاری انتخابات پرشور و پرفروغ فراهم نیست؛ رأی مردم اگر حق‌الناس است، اولین اقدام تضمین برگزاری انتخابات آزاد است

چند روز پیش نیز تاجزاده یکی از سرکردگان اصلی راهبری جنبش فرانو اجتماعی زنان کارآفرین (فعالیت گسترده تشکیلاتی آنها بسیار قابل توجه است و چند نفر از همین تشکیلات بطور پوششی در انتخابات ثبت نام کرده اند) در مصاحبه ای گفته بود؛ جمهوری اسلامی می‌بایست "انتخابات آزاد" برگزار کند.

 خطی که در نامه کذایی موسوم به ٧٧  در حمایت از آشوبگران دیکته شده است و چند نفر از چهره های معروف رسانه ای دارای مسولیت و سوابق اطلاعاتی هم این خط را رفته اند!

در روزهای آینده گزارش ها و مستندات تطبیقی این تحرکات براندازانه در بستر انتخابات را در طی یک یادداشت مستقل منتشر خواهم نمود.

به قلم دکتر حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار