پیش‌فروش ۴ محصول ایران خودرو از جمله سمند LX با موتور EF۷، پژو پارس سال، دناپلاس و پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی از امروز آغاز شد.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول «ایران‌خودرو» + جدول

به گزارش گلستان ۲۴؛ پیش‌فروش ۴ محصول ایران خودرو از امروز آغاز شده است، چهار محصولی که این خودروساز در این طرح فروش عرضه کرده است عبارتند از: سمند LX با موتور EF۷، پژو پارس سال، دناپلاس و پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی.

در میان این خودروها دناپلاس با پیش‌پرداخت ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بیشترین پیش پرداخت را به خود اختصاص داده است و سمند LX نیز با پیش پرداخت ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی کمترین مبلغ را برای پیش فروش نیاز دارد.

برای دو خودروی دیگر یعنی پژو‌پارس سال و پژو۲۰۷ با گیربکس دستی به ترتیب ۳۹ میلیون و ۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده است.

موعد تحویل تمامی محصولات حاضر در این طرح آذر ۹۹ در نظر گرفته شده است.به‌جز متقاضیان سمند LX که می‌توانند از سود مشارکت ۱۸ درصدی و انصراف ۱۵ درصدی بهره‌مند شوند، برای دو محصول دیگر، یعنی پژو پارس سال و دناپلاس ایران‌خودرو سود مشارکت ۱۶ درصد و انصراف ۱۲ درصد را در نظر گرفته است.

کمترین میزان سود مشارکت و سود انصراف در این طرح فروش به پژو ۲۰۷ تعلق گرفته است. متقاضیان این محصول می‌توانند از سود مشارکت ۵/ ۱۵ درصدی و سود انصراف ۵/ ۱۲ درصدی در نظر گرفته شده برای این خودرو استفاده کنند.

در این طرح ظرفیت ثبت‌نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورتی که ثبت‌نام مشتریان مغایر با این بند باشد قرارداد به‌صورت یک‌طرفه از سوی شرکت لغو و وجه آن ظرف ۲۰روز به مشتری عودت خواهد شد. علاوه بر این تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکان‌پذیر نیست.

irankhodrojadvall7

/تجارت نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار