حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: خیرین گلستانی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در قالب طرح مودت به بقاع متبرکه استان کمک کردند.

خیرین گلستانی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به بقاع متبرکه کمک کردند

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین «روح الله سلیمانی فرد» در جمع خبرنگاران گفت: خیرین گلستانی از ابتدای سال تا کنون بیش از۱۳۰ میلیارد ریال در قالب طرح مودت به صورت نقدی و غیر نقدی جهت انجام امورات عمرانی(کلیه مصالح ساختمانی، تعمیر و مرمت ساخت و ساز....)، فرهنگی(برگزاری مراسمات، اطعام و...) و مدیریتی(آب، برق، گاز، و هزینه های بهداشتی)خدمات تبرئی(خادم افتخاری، هزینه کارگری و...) به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کمک کرده اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: هرجا واقفان و خیرین با تبعیت از اهل بیت (علیهم السلام) به مسائل ورود پیدا کرده اند موجبات خیر و برکت و عطوفت و محبت را فراهم کرده اند.

 

وی، تعداد موقوفات استان را 5 هزار و 500 موقوفه شامل ۷۰ هزار رقبه اعلام کرد و اظهارداشت: از این جهت جزء استان های پر رقبه کشور هستیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: طرح مودت به منظور شناساندن اهداف و نیازهای مالی و معنوی در حوزه های عمرانی و فرهنگی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می شود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار