امروز چهارشنبه چهارم دی‌ماه، روزی پر رونق برای ایران خودرو خواهد بود. در آخرین روز از شرایط پیش فروش ایران خودرو، چهار محصول پژو پارس سال، پژو پارس LX، سمند و پژو ۲۰۷ به متقاضیان عرضه خواهد شد. در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز چند محصول نظیر دنا پلاس یا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ پیش فروش شدند.

پیش‌فروش پژو ۲۰۷ و سه محصول دیگر از امروز (۴ دی ۹۸) + شرایط

به گزارش گلستان ۲۴؛ مشتریانی که در طی دو روز گذشته، از شرایط پیش فروش ایران خودرو بهره‌مند شدند، قادر به ثبت نام در این شرایط نخواهند بود؛ چرا که هر کدملی قادر است تنها یک خودرو را ثبت نام کند. هر هفت محصولی که در روزهای دوم، سوم و چهارم دی توسط ایران خودرو پیش فروش شدند، با موعد تحویل آذرماه ارائه می‌شوند. معلوم نیست آیا ایران خودرو قادر است چنین تعهداتی را در آذر ۹۹ تحویل دهد یا خیر.

مطابق اعلام ایران خودرو در بخشنامه پیش فروش دی ماه، در صورت اعلام قبلی شرکت و تمایل مشتری، قابلیت تمدید مهلت تحویل خودرو وجود دارد. به نظر می‌رسد ایران خودرو با این کار قصد دارد تا رضایت از دست رفته مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروها را به حداقل برساند.

در بین خودروهای پیش فروش شده، سمند LX و پژو پارس جز محصولات خانوادگی و مطرح ایران خودرو به حساب می‌آیند. با توجه به خروج بیشتر رقبای چینی گران‌تر از بازار، سدان مطرحی برای مشتریان ایرانی باقی نمانده است. از این رو این افراد باید به سمند و پژو پارس راضی باشند. پژو ۲۰۷i اما هاچ‌بکی نسبتا پرآپشن و جالب توجه برای مشتریان ایرانی است. این خودرو با ارائه سطح مطلوبی از امکانات در کنار نرخ معقول، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت است. هرچند مشکلات اصلی پژو ۲۰۶، همچون فضای کم صندوق عقب و فاصله محوری اندک، در این خودرو وجود دارند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه چهارم دی‌ماه را ملاحظه فرمایید:

 

fikco1

منبع: اقتصادنیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار