نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مشکلات اقتصادی و اعتراضاتی هم به وضعیت معیشتی وجود دارد اما دشمنان بدانند این ملت مانند ۴۰ سال گذشته در برابر دشمنان استقامت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی معترض هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم «حبیب انقلاب» که به مناسبت گرامیداشت مرحوم آیت‌الله سیدحبیب‌الله طاهری گرگانی برگزار شد، اظهارداشت: آیت‌الله طاهری شخصیتی فرهیخته و متدین و از جمله کسانی بود که با اندرزها و نصایح خود، نور ایمان را در قلب مردم تقویت می‌کرد.

وی با بیان اینکه عالمان دین باید عامل به فرامین و احکام الهی باشند، افزود: مرحوم آیت‌الله طاهری‌گرگانی در زمینه تقویت، تحکیم و ترویج ایمان بین مردم نقش داشتند و شاگردان ایشان وظیفه دارند این آموزه‌ها را نسل به نسل انتقال دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و اعتراضاتی هم به وضعیت معیشتی وجود دارد اما دشمنان بدانند این ملت مانند 40 سال گذشته در برابر دشمنان استقامت خواهد کرد.

وی گفت: هرچند فساد اقتصادی مسئولان بسیار تلخ و گزنده و مایه بدنامی جمهوری اسلامی و مسئولان پاک‌دست نظام شده است اما ما از مسیر انقلاب پشیمان نمی‌شویم و باید مشکلات را با کمک همدیگر حل کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی نیز بیان داشت: بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد که باطل‌السحر فتنه بود.

وی با تأکید بر واکاوی حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: باید برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کرد که فتنه 88 و متعاقب آن حماسه یوم‌الله 9 دی در چه شرایط و بستری رخ داد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به حوادث اخیر در کشور پس از افزایش قیمت سوخت هم اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال سوء استفاده و فتنه‌انگیزی از اعتراضات مردم بودند و با ایجاد اغتشاشات، توطئه‌های بزرگی را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی در سر داشتند اما مردم صف خود را از آنان جدا کردند.

وی بیان داشت: درست است که مشکلاتی داریم و مردم هم نسبت به مسائل اقتصادی و معیشتی معترض هستند اما نسبت به انقلاب اسلامی اعتراضی ندارند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار