عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه متاسفانه «مافیا» از ربات برای ثبت نام خودرو در سایت‌های شرکت‌های خودروساز استفاده می‌کنند گفت: باید نهادهای نظارتی و امنیتی ورود کرده و به این معضل پایان دهند.

استفاده مافیا از ربات برای ثبت نام خودرو

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض مردم به خودروسازان در ثبت‌نام‌های اخیر مبنی بر اینکه ظرف چند دقیقه سایت‌های ثبت‌نام بسته شده و امکان خرید خودرو وجود ندارد، گفت: برای بررسی این موضوع تحقیقاتی انجام داده‌ام که به صورت غیررسمی اعلام کردند مافیاهای خودرو با استفاده از ربات اقدام به ثبت‌نام در سایت‌ها می‌کنند. 

وی افزود: این اخبار غیررسمی به کمیسیون صنایع مجلس رسیده است که وقتی سامانه خرید خودرو برای یک تا 2 ثانیه باز می‌شود و هزاران نفر خواهان ثبت‌نام تعدادی خودرو هستند متاسفانه مافیا با استفاده از روش‌های غیرقانونی و بهره‌گیری از ربات تعدادی خودرو را ثبت‌نام می‌کنند. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس  تصریح کرد: مردم خواهان ثبت‌نام خرید خودرو از این اقدام خودروسازان گلایه داشتند و شایعات خود را به کمیسیون صنایع مجلس اعلام کردند که ما همه مدارک ثبت‌نام خود را و مسائل مالی را مهیا کرده ایم و حتی چند مرحله ثبت‌نام را هم پیشرفت داشته‌ایم. اما به یکباره سایت‌های ثبت‌نام کننده خودرو اعلام می‌کنند که ظرفیت تکمیل است. 

حسینی کیا خاطرنشان کرد: باید وزارت صنعت و نهادهای نظارتی نسبت به بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو برای ثبت‌نام خودرو اقدام کنند. 

وی گفت: به نظر می‌رسد باید کمیسیون صنایع مجلس، کمیسیون اصل 90 از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و حتی وزارت اطلاعات بخواهد که نسبت به بررسی و صحت و سقم  اقدامات اخیر مافیای خودرو در ثبت‌نام خودرو اقدام کنند. 

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: باید نهادهای امنیتی به این موضوع ورود کنند و این تذکر به وزارت صمت و دستگاه‌های امنیتی درباره بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو کاملا وارد است. 

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار