دعوت دختر والیبالیست گلستانی به تیم ملی، برگزاری مسابقات لیگ تیراندازی استان، برپایی سیمنار آموزشی کراس‌فیت در گرگان و آغاز لیگ والیبال کارکنان استان از جمله خبرهای کوتاه ورزشی یکشنبه گلستان است.

دعوت دختر والیبالیست گلستانی به تیم ملی و چند خبر کوتاه ورزشی

به گزارش گلستان ۲۴؛ با نظر سرمربی تیم ملی والیبال زنان، مونا آشفته از گلستان به اردوی نهایی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک دعوت شد.

آشفته پس از درخشش در جام کنفدراسیون آسیا، به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه‌سیر در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شد.

**

اولین دوره سمینار آموزشی سراسری کراس‌فیت در استان گلستان با حضور اعضای هیات ورزشهای همگانی گلستان و کمیته کراس فیت کشور درسالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

**

هفته دوم از سومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی زنان گلستان در ۲بخش تفنگ و تپانچه بادی در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.

۸تیم از گرگان، گنبدکاووس و علی آباد کتول در این مسابقات باید کیگر رقابت کردند که در بخش تفنگ بادی نغمه اصغری، زهرا مطهری و سوده نادرپور و در بخش تپانچه بادی رویا قنادان، مریم نجاتی و مهلا سمیعی اول تا سوم شدند.

**

مسابقات کشتی خردسالان گرگان با حضور ۸۴ کشتی گیر و در چهار دور در سالن خانه کشتی چاله باغ برگزار شد.

**

آزمون ملی دوره های تخصصی ورزش درمانی در آب و ماساژ ورزشی با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی در استان گلستان برگزار شد.

**

چهارمین دوره لیگ والیبال کارکنان دستگاه های اجرایی استان گلستان با حضور تیم های ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، هواشناسی و جهاد کشاورزی آغاز شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار