"افزایش سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان " موضوع یازدهمین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

اطلاعیه شرکت ملی پخش در مورد سهمیه بنزین جانبازان و معلولان

به گزارش گلستان ۲۴؛ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در یازدهمین اطلاعیه خود در مورد سهمیه بندی بنزین، توضیحاتی را در خصوص سهمیه ویژه بنزین جانبازان و معلولان ارائه کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "به اطلاع می­رساند براساس مصوبات کارگروه مدیریت مصرف سوخت، سهمیه تخصیصی به خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان از ابتدای دی ماه سال­جاری برای خودروهای بنزین سوز به میزان 100 لیتر و خودروهای دوگانه سوز به میزان 70 لیتر درماه می­باشد (شایان ذکر است میزان 40 لیتر به سهمیه قبلی اضافه شده است که با تعویض کارت سوخت فعلی و صدور کارت جدید قابل بهره ­برداری خواهد بود) تاکید می شود تولید و ارسال کارت سوخت جدید برای این دسته از خودروها در حال انجام است و نیاز به هیچگونه اقدام خاصی توسط مالکان عزیز نمی­باشد. ضمناً به اطلاع آندسته از معلولان و جانبازان محترمی که پلاک خودروی آنها خاص معلولان و جانبازان نمی­باشد می رساند، جهت دریافت سهمیه مازاد 40 لیتر، لازم است ابتدا از طریق سازمان­های مربوطه (بهزیستی و بنیاد جانبازان) و پلیس راهور نسبت به تغییر پلاک خودروی خود اقدام نمایند تا امکان تولید و ارسال کارت سوخت جدید آنها مهیا شود."

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار