مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان:

سلمان زاده به طرح «پویش مردمی احسانه» اشاره کرد و گفت: ۶۰ سری جهیزیه تا پایان سال به زوج های جوان گلستانی اهدا می شود.

۶۰ سری جهیزیه به زوج های جوان گلستانی اهدا می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدمهدی سلمان زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرحی را در ابتدای سال به عنوان طرح «پویش مردمی احسانه» با مشارکت گروه های مردم نهاد، جهادی، موسسه خیریه و سمن ها برنامه ریزی کردیم.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان ادامه داد: با این طرح درصدد هستیم با مشارکت مردمی به تهیه و توزیع جهیزیه برای زوج های کم بضاعت استان گلستان اقدام کنیم.
سلمان زاده یادآور شد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، تقویت روحیه مشارکت و بهره گیری از توان مردم برای کمک به ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه با این طرح به زوج های کم بضاعت که با مشکل رو به رو هستند و نمی توانند مراسم برگزار کنند کمک می شود، گفت: در شب گذشته در گرگان مراسم ازدواج این زوج ها برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان متذکر شد: در ابتدای سال در یک مقطع 41 سری جهیزیه بین زوج های جوان استان گلستان توزیع کردیم و در مرحله بعدی 40 سری و در شب گذشته 10 سری جهیزیه توزیع شده است.
سلمان زاده خاطرنشان کرد: تا پایان سال 60 سری جهیزیه بین جوانان گلستان توزیع می شود و تهیه این جهیزیه با مشارکت خیرین و بخش های مختلف رقم می خورد.
وی گفت: هر سری جهیزیه شامل 14 کالا است که 14 میلیون تومان هزینه این جهیزیه است که سه میلیون تومان آن از طریق مشارکت های مردمی تامین شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار