سرمربی ایتالیایی استقلال که در اقدامی غیرحرفه ای و بدون هماهنگی ایران را ترک کرده بود، همچنان به بی احترامی هایش ادامه می دهد و در تازه ترین اظهار نظر منکر مذاکره با استقلال شده است!

بازی استراماچونی با آبروی استقلال ادامه دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در حالی که حدود یک ماه از اقدام خودسرانه آندره استراماچونی مبنی بر ترک تهران بدون اطلاع باشگاه استقلال می‌گذرد، او هر روز برنامه و بازی جدیدی را با این باشگاه بزرگ و مردمی ایران شروع می‌کند و اظهار نظرهایی دارد که بیشتر توهین به باشگاه ۷۵ ساله و هواداران آن است.

آندره استراماچونی که قرار بود پاسخ نهایی خود را در تا روز چهارشنبه به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کند، در تازه‌ترین اظهار نظرش منکر انجام مذاکرات نمایندگان این باشگاه با وکلایش در قطر شده است.

این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال به همراه علی خطیر و رحمان رضایی سه روز در دوحه حضور داشتند و با نمایندگان استراماچونی مذاکرات فشرده‌ای را برگزار کردند و در تمام موارد به توافق رسیدند اما شرط‌های غیرفوتبالی مرد ایتالیایی کار را سخت کرده بود.

بعد از آنکه مسئولان باشگاه استقلال به این نتیجه رسیدند که استراماچونی به دنبال بهانه برای نیامدن است و شرط‌های غیرفوتبالی را مطرح کرده که انجامش از عهده مسئولان باشگاه برنمی آید، باب مذاکره با یک سرمربی ایتالیایی دیگر را باز کردند تا فرصت را بیش از این از دست ندهند.

البته برای اعلام نام این سرمربی و امضا قرارداد احتمالی ابتدا باید تکلیف قرارداد باشگاه استقلال با استراماچونی به طور شفاف و دقیق مشخص شود تا در آینده تبدیل به یک شکایت جدید از باشگاه استقلال و ضررهای مالی میلیاردی نشود.

با این حال به نظر می‌رسد استراماچونی به دنبال بازی با مسئولان استقلال و البته آبروی فوتبال ایران و باشگاه بزرگ آبی تهران است و هدفش بازگشت نیست. او قصد دارد از احساسات هواداران سواستفاده کند و هر روز بازی جدیدی را شروع می‌کند که بیشتر توهین به این باشگاه بزرگ ایران است.

مسئولان باشگاه استقلال تمام تلاش خود را کردند که استراماچونی را به ایران برگردانند اما ظاهراً این موج سوار بداخلاق قصد ندارد به تعهداتش پایبند باشد و با اینکه پول قراردادش را گرفته و با خواسته‌هایش هم موافقت شده، هر روز بهانه جدیدی را مطرح می‌کند.

منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار