امام جمعه گنبدکاووس:

حجت الاسلام ترابی اخلاص و پاکیزگی را از دیگر ویژگی های سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: ویژگی های بی شمار سردار سلیمانی از او یک چهره ماندگار ساخته است.

​اخلاص و پاکیزگی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حجت الاسلام محمود ترابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برخی از ویژگی ها در وجود شهید سلیمانی وجود داشت که او را متمایز کرده بود.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه سردار سلیمانی در تمام قلوب مردم جای داشت و همه نسبت به ایشان محبت داشتند، بیان کرد: در بین رزمندگان و فرماندهان کسی را نمی توان پیدا کرد که به اندازه سردار سلیمانی در دل ها نفوذ داشته باشد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در میان دوست و دشمن از احترام برخوردار بود، تصریح کرد: اخلاص و پاکیزگی از دیگر ویژگی های سردار شهید سلیمانی بوده است.

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: سردار سلیمانی فرمانده محور مقاومت و مؤسس مقاومت جهانی بود و تیپ فاطمیون و امثال آن را راه اندازی کرد و با وجود مسئولیت های مختلف چیزی جز اخلاص و پاکیزگی در وجود او جای نداشت.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی دارای حسنات و ویژگی های اخلاقی بسیاری بود و امروز هم بعد از شهادت، خداوند این خصوصیات ویژه اخلاقی ایشان را آشکار می کند.

وی تواضع، احساس تعلق به خانواده های شهدا، احساس معنویت و پاکیزگی را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و بیان کرد: ویژگی های بی شمار سردار سلیمانی از او یک چهره ماندگار ساخته است و امیدواریم از سفره برکت اخلاص، پاکیزگی و مجاهدت این شهید بزرگوار، آینده مقاومت روشن و آشکار شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار