پیش فروش دنا پلاس از روز یکشنبه ۲۲ ام دی ماه در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. در روز دوم از هفته چهارم شرایط پیش فروش ایران خودرو متقاضیان می‌توانند خودرو دنا پلاس را با موعد تحویل دی ۹۹ خریداری کنند. در روز نخست نیز شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ در اختیار علاقمندان قرار گرفته بود. هر کدملی تنها قادر به خرید یک خودروست و قرارداد پیش فروش امکان صلح ندارد.

پیش فروش دنا پلاس توسط ایران خودرو از امروز + شرایط

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خودروبانک؛ سایت فروش ایران خودرو از چندی پیش تنها با دریافت نام کاربری و رمز عبور قابل دسترسی است و مخاطبان باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند. برخی از کاربران در کامنت‌های خود گزارش داده بودند که امکان دسترسی به سایت فروش ایران خودرو را ندارند و این مساله در هفته‌های گذشته بسیار خبرساز شده بود.
دنا پلاس نسخه بروزشده دناست که با ارایه ظاهری جدید و امکاناتی بیشتر، سعی در جلب نظر بیشتر مخاطبین دارد. عرضه دنا پلاس از سوی ایران خودرو موجب شد که دنا معمولی در بازار به حاشیه رانده شود. از سال 97 و به واسطه شرایط به وجود آمده و نیاز به اقتصادی سازی فرآیند مونتاژ، برخی از امکانات اضافه شده به دنا پلاس نظیر سانروف یا ایربگ‌های جانبی حذف شدند و این خودرو اکنون تفاوت اندکی با دنا معمولی دارد. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش دنا پلاس ویژه یکشنبه 22 ام دی‌ماه را مشاهده نمایید:

خودرو رنگ پیش پرداخت موعد تحویل
دنا پلاس سفید، نقره ای، مشکی ، خاکستری، آبی کبود 554000000 دی 99

 

ارسال نظر

آخرین اخبار