براساس اطلاعات جمع آوری شده خبرنگار ایرنا صلاحیت ۱۷ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه علی آباد کتول واقع در مرکز استان گلستان از سوی هیات نظارت بر انتخابات تایید شد.

صلاحیت ۱۷ داوطلب نمایندگی مجلس در علی آباد کتول تایید شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا از ۳۹ نفر داوطلب در حوزه انتخابیه علی آباد کتول یک نفر انصراف داده و در بررسی نهابی هیات نظارت صلاحیت ۲۱ نفر نیز تایید یا احراز نشد.

گفته می شود صلاحیت اسدالله قره خانی نماینده کنونی علی آباد در مجلس هنوز احراز نشده است. 

خبرنگار ایرنا برای اطلاع از جزییات بیشتر یکشنبه شب با فرماندار علی آباد تماس گرفت که هدایتی در پاسخ گفت: براساس بخشنامه ستاد انتخابات وزارت کشور مصاحبه و انعکاس خبر در این بخش از سوی روسای حوزه های انتخابیه (فرمانداران) ممنوع است.

حسن هدایتی کتولی در عین حال داده‌های آماری خبرنگار ایرنا را تایید کرد و افزود: رییس یا دبیر ستاد انتخابات استان ها می توانند در این خصوص گزارش مطبوعاتی ارایه دهند.

گفتنی است داوطلبان رد صلاحیت شده یا آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده تا پنج شنبه همین هفته می توانند شکایت کتبی خود را به هیات نظارت شورای نگهبان ارایه کنند.

گلستان با شش حوزه انتخابیه دارای ۷ نماینده در خانه ملت است و یک هزار و ۴۰۵ شعبه آرای مردم استان را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ۹۸ جمع آوری می کند.

سهم شهرستان‌ علی آباد کتول از مجموع ۷ نماینده استان گلستان در مجلس شورای اسلامی یک‌ نفر است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار