طی حکمی علی‌اصغر رنجبر به عنوان مدیرکل زندان‌های استان گلستان منصوب شد.

علی‌اصغر رنجبر به عنوان مدیرکل زندان‌های استان گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان گلستان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان در مراسم معارفه مدیرکل جدید زندان‌های استان گلستان  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انتصاب علی‌اصغر رنجبر را به عنوان مدیرکل زندان‌های استان تبریک گفته و آقای رنجبر را از بدنه اداره کل زندان‌ها فرد ساعی و با سابقه بسیار ارزشمند و تعامل و همکاری خوبی با دستگاه قضایی داشته امیدوارم در سمت جدید همچون گذشته در راستای کاهش برای کیفری استان و اجرای دستورالعمل اخیر رئیس قوه قضاییه که ظرف دو هفته بیش از 500 نفر از زندان‌ها آزاد شدند، تلاش مضاعف کنند و دستگاه قضایی با آمادگی کامل نسبت به کاهش جمعیت کیفری استان در خدمت به جامعه خواهد بود.

رئیس شورای عالی قضایی استان گلستان از زحمات جناب آقای وسکوئی در زمان سرپرستی اداره کل زندان‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نوروزی مدیرکل بازرسی و ارزشیابی سازمان ضمن تبریک به آقای رنجبر به خاطر انتصاب جدید و قدردانی از مدیرکل سابق، اظهار داشت: از رئیس کل دادگستری استان به خاطر حمایت و همکاری بسیار خوبی که با مجموعه زندان‌ها دارند صمیمانه تشکر می‌کنم.
مشاور رئیس سازمان زندان‌ها یکی از وظایف و شاخصه مهم در تعالیم دینی ما را اصلاح انسان‌ها بیان کرد و هدف از زندانبانی اسلامی اصلاح رفتار زندانیان است بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) زندان‌ها باید تبدیل به دانشگاه شوند با همت و مجاهدت همکاران در استان گلستان شاهد اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال، حرفه‌آموزی و ... در زندان‌های استان بودیم.
در پایان علی‌اصغر رنجبر مدیرکل زندان‌های استان گلستان، تشکر از حسن اعتماد جناب آقای دکتر جهانگیر، کاهش جمعیت کیفری و کاهش جمعیت ورودی با حضور و بازدید هدفمند قضات و دادستان‌ها، توجه ویژه به امنیت و بهداشت روانی، توسعه و اشتغال حرفه‌آموزی، مخصوصا اشتغال مولد که موجب درآمدزایی و امرار معاش خانواده زندانیان، تعامل با دستگاه‌های مربوطه فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، کمیته امداد، فضاسازی  و زیباسازی، توسعه بازداشتگاه‌های موقت در شهرستان‌ها، توسعه خدمات الکترونیک و فعال‌کردن شورای حل اختلاف، اعتمادسازی در بین کارکنان، استفاده از خیرین، پیگیری و اتمام پروژه نیمه‌تمام اردوگاه ... از اهم برنامه‌های اینجانب است.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید زندان‌های استان گلستان با حضور هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان، نوروزی مدیر کل بازرسی و ارزشیابی سازمان زندان‌های کشور، رحیمی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌های کشور، مدیران‌کل دستگاه‌های وابسته به قوه قضاییه و اعضای شورای قضایی استان و کارکنان و مدیران زندان‌های استان در سالن اجتماعات اداره کل زندان‌ها برگزار شد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار