یادداشتی به بهانه برگزاری رزمایش مدافعین حریم ولایت ؛

با شنیدن نام رزمایش بسیاری فکر می کنند که قرار است توپ ، تانک و گلوله اقتدار ما را به رخ همگان بکشاند اما باروت های این رزمایش خدماتی بود که بسیجیان و داوطلبین برای خدمت رسانی به مردم در کوله خود داشتند .

رزمایشی با باروت خدمت

به گزارش گلستان ۲۴؛ از روز پنجشنبه رزمایش مدافعین حرم ولایت در استان گلستان آغاز شد ، با شنیدن نام رزمایش بسیاری فکر می کنند که قرار است توپ ، تانک و گلوله اقتدار ما را به رخ همگان بکشاند اما باروت های این رزمایش خدماتی بود که بسیجیان و داوطلبین برای خدمت رسانی به مردم در کوله خود داشتند .

امروز مردم ایران به این باور رسیده اند که جنگ اقتصادی بخش های از مستضعفین و اقشار آسیب پذیر را زمین گیر کرده است خصوصا در روستاها لذا این رزمایش با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی توانست حداقل گوشه ای از آلام مردم را تسکین بخشد .

همچنین چند بعدی بودن این رزمایش در حوزه هایی چون بهداشت و درمان ، عمرانی و ساخت و ساز ، فرهنگی و اجتماعی ، محرومیت زدایی ، کمک معیشتی ، ورزشی و ... از ترکیبی بودن این رزمایش و اقتدار بسیجیان در خدمت رسانی همزمان را نشان می دهد.

استان گلستان بعد از سیل اخیر خصوصا در ترکمن صحرا که جزو نقاط محروم استان حساب می شود با همکاری سپاه و بسیج نگاه ویژه ای را گشود و در رزمایش اخیر نیز با همین رویکرد که سپاه افتخار نوکری مردم را دارد توانسته خدمات خوبی ارائه دهد .

نگاه فراجناحی و فراقومیتی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز ثابت کرده که همه اقوام و مذاهب در استان با هم برابرند و سپاه با نگاه انسانی به مردم کمک می کند ، این نگاه را می توان در روستای تازه آباد آق قلا جستجو کرد که جمعیت آن شامل ترکمن ، سیستانی و بلوچ می باشد اما تمرکز خدمات عمرانی بیشتر در این نقطه قرار دارد و این نگاه ارزشمند است .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار