مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن در ضعیف‌ترین شرایط ممکن در طول تاریخ قرار دارد،گفت: شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود.

شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت زهرا (س) بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی شامگاه دوشنبه در پنجمین سالگرد تدفین شهدای گمنام این شهرستان و ششمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج خاتم‌الانبیا (ص) با تأکید بر استکبارستیزی ملت ایران اظهارداشت: طبق آموزه‌های اسلام و قرآن باید در مقابل ظالمان و مستکبران ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، افزود: ما معنای این جمله تاریخی را در طول انقلاب اسلامی دیده‌ایم. در همین موضوع حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های آمریکایی همه دنیا دیدند که هیمنه و بزرگی آمریکا فروریخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان با بیان اینکه دشمن در ضعیف‌ترین شرایط ممکن در طول تاریخ قرار دارد، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت 13 موشک به پایگاه آمریکایی‌ها زد اما آنها حتی نتوانستند یک موشک را منهدم کنند.

وی بیان داشت: علاوه بر پیشرفت‌های نظامی و دفاعی ما در طول انقلاب اسلامی، نصرت و امداد الهی نیز در این سال‌ها نصیب ملت ایران شده است.

‌رعایتی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: نظام سرمایه‌داری غرب به دنبال معرفی الگوهای مبتذل برای زنان و دختران است اما اسلام، الگویی کامل و ممتاز مانند حضرت زهرا (س) را به جامعه معرفی می‌کند.

وی گفت: مکتب حضرت زهرا (س) مکتبی انسان‌ساز بوده که تربیت‌یافتگانی همچون سلمان، مقداد و سردار سلیمانی‌ها دارد. آشنایی با سبک زندگی این بانوی بزرگوار و تأسی به آن در زندگی فردی و اجتماعی، جامعه‌ای بالنده و سالم را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار