دستگیری فعالان یک مزرعه ارز دیجیتال و کشف دام قاچاق در آق‌قلا ، افزایش ۸۵ درصدی شناسایی و دستگیری سارقان در گنبدکاووس و کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در استان از جمله خبرهای کوتاه انتظامی روز سه‌شنبه گلستان است .

خبرهای انتظامی روز سه‌شنبه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده انتظامی آق قلا از کشف ۵۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد و گفت: ارزش این تعداد دستگاه بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سجادی همچنین گفت: ماموران انتظامی آق قلا حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف ۸۳ راس گوسفند قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون شدند.

**

سرهنگ مجید زائری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گلستان از کشف ۳۱ کیلو تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از اجرای هدفمند طرح پیشگیری از سرقت و افزایش ۸۵ درصدی کشف انواع سرقت از ابتدای سال جاری خبر داد.

سرهنگ  محمود علی‌فر گفت: در راستای پیشگیری از جرم سرقت علاوه بر تقویت گشت خودرویی، گشت های موتوری نیز فعال بوده تا پیشگیری از جرم به نحو مطلوب تری انجام گردد.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری متهم و اعتراف وی به بیش از ۱۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بندرگز خبر داد و گفت: متهم پس از جلب اعتماد شاکیان به آنان وعده پیش فروش خودرو با قیمتی مناسب داده و  مبالغ هنگفتی از مال باختگان دریافت کرد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار