مرجع تقلید شیعیان گفت: اهل بیت(ع) همه اعمال ما را مشاهده می‌کنند و هرحرکت و اقدامی انجام دهیم را می بینند، اینکه در مجلس سیدالشهدا(ع) و حضرت ام البنین(س) و مجالس معنوی شرکت کنیم بسیار با ارزش و اجر عظیمی دارد.

آیت الله علوی گرگانی: حضور در مجالس اهل بیت(ع) اجر و پاداش عظیمی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار هیئت مهدویون گرگان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: حضور در اماکن مقدس بسیار با ارزش و دارای اجر و پاداش است.

وی حرکت در مسیر الهی را مورد توجه قرار داد و افزود: انسان هر قدمی که بر می‌دارد نوشته می‌شود، همه اعضا و جوارح دنیا در خدمت پروردگار است و هر حرکتی که انجام شود مشخص شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: پس از مرگ فرشته‌ای بر انسان وارد می‌شود و به وی می‌گوید که اعمال خود را بنویس که می‌گوید من چیزی به یاد نمیاورم و گفته می‌شود یادت می‌آید، به وی گفته می‌شود کفن کاغذ و انگشتت قلم است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: اهل بیت(ع) همه اعمال ما را مشاهده می‌کنند و هرحرکت و اقدامی انجام دهیم را می‌بینند، اینکه در مجلس سیدالشهدا(ع) و حضرت ام البنین(س) و مجالس معنوی شرکت کنیم بسیار با ارزش و اجر عظیمی دارد.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: باید اهتمام داشته باشیم و در مکان‌های مقدس و مجالس اهل تقوا و متدین شرکت کنیم و به این مطمئن باشیم بر اساس آیه الهی مقدار ذره‌ای هر کار خیر و شر ثبت و ضبط می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار