روحانی اهل سنت استان گلستان:

آخوند گل چشمه با بیان اینکه امروز باید قدردان امنیت ایران باشیم، گفت: اگر جانفشانی ها و رشادت های سردار شهید سلیمانی نبود امروز داعش وارد ایران می شد.

​امنیت ایران مرهون خون شهید سلیمانی ها است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «تویقلی آخوند گل چشمه» شامگاه امروز(یکشنبه 20 بهمن) در محفل قرآنی عطر قرآن در فجر انقلاب در قورچای آزادشهر اظهار کرد: لوایح ششگانه رژیم ستمشاهی امام راحل را مجبور کرد که به پا خیزد.

 

روحانی اهل سنت استان گلستان ادامه داد: شاه ملعون آزادی زنان را هدف قرار داده بود و تمام زنان محجبه ایرانی از جمله زنان ترکمن را تنبیه و زنان برهنه را تشویق می کرد اما امام راحل این ننگ را نپذیرفت.

 

وی متذکر شد: انقلاب اسلامی با زحمات و جانفشانی های بسیاری به دست آمده است و ما ناچار هستیم از انقلاب اسلامی که نشأت گرفته از اسلام و بیانات رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) است محافظت کنیم.

 

آخوند گل چشمه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما آبرو و حیثیت داده است، تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی از شر ظلم و ستم رژیم فاسد شاهنشاهی نجات یافتیم.

 

روحانی اهل سنت استان گلستان بیان کرد: وقتی قرآن کریم تلاوت می شود ایمان انسان زیاد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه باید قدردان امنیت جمهوری اسلامی باشیم، تأکید کرد: امنیت امروز ایران ثمره جانفشانی شهدا است.

 

آخوند گل چشمه با گرامیداشت یاد سپهبد شهید سلیمانی یادآور شد: اگر جانفشانی ها و رشادت های سردار شهید سلیمانی نبود داعش وارد ایران می شد و برای داعش سنی و شیعه فرقی نمی کند.

 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی و همرزمانش داعش را نابود کردند، خاطرنشان کرد: جایگاه شهدای صدر اسلام تاکنون به ویژه سپهبد شهید سلیمانی باید بزرگ و محترم شمرده شود و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار