مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان خبر داد

طبرسا از واریز سود سهام عدالت تا پایان هفته جاری برای افراد واجد شرایط در استان گلستان خبر داد.

واریز سود سهام عدالت تا پایان هفته جاری/ ۷۴ درصد مردم گلستان سهامدار سهام عدالت هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «داود طبرسا» امروز(دوشنبه ۵ اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سود سهام عدالت سال 97 سهام داران سهام عدالت در استان گلستان آغاز شده است و تا پایان هفته جاری به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان ادامه داد: از بین جمعیت یک میلیون و 860 هزار نفری استان گلستان حدود 74 درصد مردم استان سهامدار سهام عدالت هستند.

 

وی بیان کرد: به ازای هر برگ سهام یک میلیون تومانی مبلغ 205 هزار تومان به حساب شبا که قبلاً در سامانه ثبت کرده بودند واریز می شود.

 

طبرسا بیان کرد: مبلغ برگه هایی که اواخر دهه 80 بین سهامداران توزیع شد ملاک عمل نیست بلکه عملکرد 10 ساله شرکت های سرمایه پذیری که سود به حساب آنها واریز شده ملاک است.

 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان خاطرنشان کرد: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند برگه های یک میلیون تومانی دارند که سود سهام عدالت آنها 205 هزار تومان است و افرادی که برگه های 532 هزار تومانی دارند مبلغ 109 هزار و 60 تومان به حساب آنها واریز می شود.

 

وی افزود: کسانی که از 532 هزار تومان در آن زمان 40 هزار تومان سود سهام عدالت را دریافت کردند مبلغ سهام آنها به 492 هزار تومان تقلیل پیدا می کند و سود این افراد 100 هزار و 860 تومان است که تا پایان هفته به حساب آنها واریز می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار