فرماندار گرگان از خبازان شهرستان خواست با رعایت اصول بهداشتی از خط قرمزهای سلامت عبور نکنند و گفت: فقدان مسوول فروش در نانوایی منجر به پلمب آن واحد خواهد شد.

عبور از خط قرمزهای سلامت منجر به پلمب نانوایی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: عدم توجه خبازان به خطوط قرمز سلامت و بی‌توجهی به رعایت اصول بهداشتی منجر به پلمب واحد خواهد شد با هماهنگی دادستانی مرکز استان واحدهای خبازی که مسوول فروش نان نداشته باشند پلمب می‌شوند.

وی با اشاره به انتقال ویروس کرونا از طریق کارتخوان و اسکناس تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان انتقال ویروس به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی وجود دارد خبازان موظف هستند یک نفر را مختص فروش نان قرار دهند در غیر این‌صورت با واحد صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

فرماندار گرگان از فعالیت گشت‌های مشترک بازرسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: نظارت بر واحدهای خبازی و صنفی به صورت جدی انجام می‌گیرد و با کسانی که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند برخورد کرده و هیچگونه اغماضی نخواهیم داشت.

وی نان را قوت قالب مردم عنوان کرد و از خبازان خواست تا در پخت و رعایت نکات بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.

حمیدی؛ اتحادیه خبازان را موظف کرد در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح نانوایی‌ها تذکرات لازم را داشته باشند و از آنها خواست تا در زمینه نظارت بر واحدهای نانوایی اهتمام جدی کنند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی آن را به فرمانداری و یا اتحادیه صنفی مربوطه گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار