محمدرضا بهرامی به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان منصوب شد

سرپرست روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ طی حکمی از طرف حجت الاسلام نوراله ولی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، محمدرضا بهرامی به سمت سرپرست روابط عمومی سازمان منصوب گردید.

در این حکم آمده است:  نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل منصوب  می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های کلان سازمان، با اقدامات موثر و مفید در حیطه امور محوله، ارتباط با روابط عمومی سازمان مرکز و پاسخگویی به مردم شریف استان و تکریم خدمت گیرندگان، تعامل با اصحاب محترم رسانه، تقویت امراطلاع رسانی و اطلاع یابی و توسعه ارتباط با دیگر حوزه ها و کارکنان، اداره کل و شهرستان ها اهتمام جدی به عمل آورید.

این گزارش حاکی است ؛ وی درحال حاضر در سمت مشاور و رئیس دفتر مدیرکل مشغول به فعالیت بوده و در کارنامه وی عضویت در کارگزاران روابط عمومی و متخصصان روابط عمومی ایران و تقدیرنامه دبیرکل چهارمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی دیده  می شود.

بیوگرافی :

محمدرضا بهرامی متولد اول آذر هزار و سیصد و پنجاه و شش گرگان است. وی تحصیل کرده کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی و در حال حاضر عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و مسئول دفتر ریاست و روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان است. عنوان روابط‌عمومی برتر در سطح روابط‌عمومی‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در کارنامه وی دیده می‌شود.

بهرامی عضو شورای نویسندگان مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی کشور، عضو افتخاری باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی و عضو گروه مشاوران جوان استاندار گلستان و فرماندار گرگان بوده و در کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ها حضور و مورد تقدیر قرار گرفته است.

در کارنامه بهرامی حدود بیست و یک سال فعالیت در حوزه فرهنگ و ادب و هنر و چند دوره داوری جشنواره نشریات دانشجویی و هسته‌های فرهنگی جوان ثبت شده است.

پژوهشگری و تالیف و همچنین کسوت معلمی و کارشناس فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیگر سوابق اجرایی و حرفه‌ای وی بوده است.

ایشان لوح‌های تقدیر و جوایز گوناگونی هم در عرصه‌های داخلی و هم بین‌المللی دریافت کرده است؛ دیپلم افتخار چهارمین جشنواره مطبوعات محلی و نفر اول مصاحبه در کارنامه وی ثبت است.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار