مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اتهاماتی که به وی بابت عدم همکاری با اسپانسر این باشگاه شده توضیحات مفصلی ارائه کرد.

افشاگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره حواشی اخیر

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، برکنار حسین قدوسی از مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این باشگاه را با حاشیه‌های عجیبی روبه‌رو کرد به طوری که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل سرخ‌پوشان با توجه به جلسه نه چندان دوستانه‌ای که شب گذشته با اعضای هیأت مدیره داشت اعلام به استعفا کرد. ظاهراً هیأت مدیره باشگاه به دلایل مختلف از جمله عدم همکاری مناسب او با بخش رسانه‌ای اسپانسر باشگاه راضی نبودند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری قدوسی با باشگاه شدند.

حسین قدوسی در گفتگویی در ارتباط با اتفاق‌های رخ داده در شش ماه گذشته صحبت‌های مفصلی را انجام داد.

وی گفت: قبل از هر چیز باید توضیح دهم زمانی که اسپانسر باشگاه قرار شد در سه بخش اینستاگرام، توئیتر و اپلیکیشن فعالیت خود را آغاز کند در جلسه‌ای شرح وظایف هر یک مشخص شد و از ابتدا قرار بر این بود که تمامی اخبار توسط بنده چک شود و سپس در هر یک از شبکه‌های اجتماعی باشگاه منتشر شود، اما در حالی که به بخش روابط عمومی باشگاه اعلام کرده بودم پس از تهیه اخبار و چک کردن آن‌ها با من آن‌ها را در اختیار بخش رسانه‌ای اسپانسر قرار دهند، اما آن‌ها در نقطه مقابل در ۹۰ درصد موارد بدون هماهنگی با من مطالبی را منتشر می‌کردند و همیشه این استرس و نگرانی را داشتم که خبر حاشیه‌ای و یا خلاف منافع باشگاه منتشر نشود.

قدوسی افزود: در چندین موارد این اتفاق افتاد و ما با توجه به سطح کاری که آن‌ها در پیش گرفته بودند دچار مشکلاتی شدیم. در جلسه‌ای که هیأت مدیره هم حضور داشتند با سند و مدرک به آن‌ها ثابت کردم که بنده و گروهم تمام همکاری لازم را با بخش رسانه‌ای اسپانسر داشته‌ایم به طوری که مهرداد هاشمی یکی از اعضای هیأت مدیره به من گفت صحبت‌هایی که شما مطرح می‌کنید ۱۸۰ درجه با صبحت آن‌ها متفاوت است و این مایه تأسف بود که باید چنین اتفاقاتی می‌افتاد.

مشاور انصاری‌فرد اضافه کرد: روزی که دوستان ما در این بخش شروع به کار کردند یوزر پسورد اینستاگرام باشگاه را در اختیارشان گذاشتیم تا بتوانند کار خود را شروع کنند، اما در یک اقدام عجیب آن‌ها اسم من و گروهم را از ادمینی خارج کردند که وقتی مورد اعتراضم واقع شد گفتند که یوزرپسورد باشگاه در اختیار یلوه است. در واقع آقای یلوه در تمام این مدت با بخش اسپانسر هماهنگ بوده و وقتی موضوع را انصاری‌فرد متوجه شد از دست او ناراحت شد و به او گفت چرا این موضوع را به اطلاع روابط عمومی باشگاه نرسانده است.

قدوسی تاکید کرد: این دوستان در برخی از مصاحبه‌ها باعث ایجاد حاشیه شدند از جمله مصاحبه محمد نادری که باشگاه بلژیکی به پرسپولیس پیغام داد که اگر این صحبت‌ها تکذیب نشود برای هر دو دردسرساز خواهد بود یا در روز‌هایی که تکلیف کالدرون با پرسپولیس مشخص نبود و امید عالیشاه در لیست مازاد بود آن‌ها به بهانه تولد این بازیکن با او مصاحبه کردند و بر خلاف خواسته ما این مصاحبه منتشر شد و درست در بخش‌هایی که مهرداد میناوند در مورد کالدرون با عالیشاه صحبت کرده بود در صفحه اینستاگرامی منتشر شده که آن پیج با آقای انصاری‌فرد دشمنی داشت و مدام مطالبی علیه باشگاه منتشر می‌کرد و هرگز مشخص نشد که این ویدیو چطور به دست این پیج رسیده است.

قدوسی تصریح کرد: چگونه است که یکی از اعضای رسانه‌ای اسپانسر شب گذشته به من گفت که از ۲ ماه قبل هیأت مدیره به او پیشنهاد پست روابط عمومی باشگاه را داده واقعاً چه ارتباطاتی بین هیأت مدیره و اعضای رسانه‌ای اسپانسر وجود داشته، چه کسانی از ۲ ماه پیش دنبال تغییر و تحول در باشگاه بوده‌اند. آقای انصاری‌فرد با حضورش در پرسپولیس فقط چهار نفر با خود به باشگاه آورد، حسین خبیری کارمند اداره کل ورزش تهران است که برای او انتقالی گرفت، دوم مهدی خواجه‌وند مدیر حقوقی باشگاه، سوم آقای سودی و یکی هم بنده که با توجه به پست مهدی خواجه‌وند برای او قرارداد نوشته شد، اما مانع عقد قرارداد با من شدند و در این شش ماهی که در این باشگاه بودم یک ریال دریافتی نداشتم. حتی بعد از چهار ماه فعالیت به عنوان مشاور قرار بود با من قرارداد امضا کنند که باز هم مانع این قرارداد شدند.

مدیر سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: من یکی از سالم‌ترین آدم‌هایی بودم که در این باشگاه کار کردم و با صدای بلند می‌گویم که یکی از پاک‌ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه پرسپولیس در این مدت صورت گرفت. از سازمان بازرسی کشور، وزارت اطلاعات می‌خواهم که به باشگاه پرسپولیس ورود کنند. آن‌هایی که به من تهمت می‌زنند که در جذب استوکس، اوساسونا و یحیی بهره‌ای برده‌ام به خدا واگذار می‌کنم.

قدوسی یادآور شد: من از هیچکس باکی ندارم و جزو افتخاراتم است که هیچکس جرأت نداشت به من چنین پیشنهاداتی بدهد، چون اهل زد و بند نیستم. از سازمان بازرسی یا هر ارگان دیگری خواهش می‌کنم از ۳۰ ایجنتی که بازیکن خارجی به باشگاه معرفی کردند بازجویی کنند و اگر ردی از بهره من در نقل و انتقالات پرسپولیس گرفتند هرچه بگویند قبول می‌کنم. از آن‌ها می‌خواهم به تخلفات مدیران پرسپولیس رسیدگی کنند.

وی افزود: من به خوبی از تخلفات آن‌ها آگاه هستم و می‌دانم که برخی از آن‌ها چه پرونده‌هایی داشته و دارند این آقایان باید بدانند که نمی‌توانند یک نفر را مظلوم گیر بیاورند و همه مشکلات را سر آن فرود بیاورند. من بچه عشایر هستم و افتخار می‌کنم پاک و سالم کار کرده‌ام. من می‌دانم چه کسانی به برخی از رسانه‌ها خط و خطوط می‌دهند. حاضرم قید شش ماه حقوقم را بزنم، اما همه اتفاقات ناگوار را در این باشگاه افشا کنم.

قدوسی تصریح کرد: من از هواداران می‌خواهم که قضاوت کنند. اسپانسر باشگاه و هیأت مدیره من را علم کردند و عنوان قربانی تا انصاری‌فرد را زمین بزنند و با عنوان کردن اینکه با اپلیکیشن باشگاه همکاری نمی‌کنم ادعا‌های کثیفی را مطرح کردند. در حالیکه بنده به خاطر منافع باشگاه از حیثت کاری و شخصیتم گاهی زدم تا کار بخش رسانه‌ای اسپانسر راه بیفتد و خدمت این دوستان بگویم که اگر محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس نبود و اگر مجبور نبود به خاطر تأمین منابع مالی با آن‌ها همکاری کند یک ثانیه هم در روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نمی‌ماندم و فقط در این مدت آن‌ها را تحمل کردم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار