مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: بنا به وظیفه انسانی و دینی و با تاکید آیت الله نورمفیدی تا ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مردم و خادمان سلامت خواهیم بود.

کمک مالی و معنوی آیت الله نورمفیدی به ستاد مبارزه باکرونای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، رضا جعفری در اقدامات دفتر آیت الله نورمفیدی در خصوص کمک به مقابله با کرونا در گلستان، اظهارکرد: بنا به وظیفه انسانی و دینی و با تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان تا ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مردم و خادمان سلامت خواهیم بود.

وی گفت: آیت الله سیدنورمفیدی نورمفیدی از ابتدای شیوع این بیماری در استان به صورت مداوم پیگیر امور بوده و ضمن ارتباط با مسئولان ارشد کشور و استان برای رفع مشکلات و کمبودها تلاش می کند.

جعفری بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان مبلغ سه میلیارد ریال به ستاد مبارزه با کرونا و همچنین دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای تهیه بیش از سه هزار بسته بهداشتی و توزیع رایگان بین خانواده های نیازمند و آسیب پذیر اختصاص داد.

وی اضافه کرد: این بسته ها حاوی دستکش، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده بوده و علاوه بر توزیع سبد سلامت، همکاران این دفتر و خادمان موکب علی بن موسی الرضا(ع) برای ضدعفونی کردن معابر عمومی شهرستان گرگان و آق قلا با هماهنگی مراکز ذیربط تلاش مداوم انجام می دهند.

مسئول دفتر امام جمعه گرگان اضافه کرد: همچنین با توجه به شرایط پیش آمده به دستور آیت الله نورمفیدی حدود هزار بن خرید کالا بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

جعفری ادامه داد: علاوه بر این موکب علی بن موسی الرضا (ع) وظیفه پخت غذای بیماران نقاهتگاه کرونا را هم بر عهده گرفته و آشپزخانه مسجد جامع گلشن هر روز برای دو وعده ناهار و شام اقدام به تهیه غذای این بیماران می کند.

وی افزود: روزانه تعدادی از نیروی داوطلب از سوی این دفتر و موکب برای کمک در تولید و بسته بندی اقلام بهداشتی اعزام می شوند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان تأکید کرد: بنا به وظیفه انسانی و دینی و با تاکید حضرت آیت الله نورمفیدی تا ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مردم و خادمان سلامت خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار