فرمانده انتظامی استان گلستان از تشکیل 2 هزار و 538 پرونده قاچاق در این استان خبر داد و گفت: طی 11 ماهه نخست سال جاری تعداد 2 هزار و 538 فقره پرونده قاچاق در گلستان تشکیل شد.

2 هزار و 538 فقره پرونده قاچاق در گلستان تشکیل شد/ کشف قاچاق در گلستان به ارزش بیش از 31 میلیارد تومان

به گزارش گلستان ۲۴؛ روح‌الامین قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲هزار و ۵۳۸ فقره پرونده قاچاق در استان گلستان تشکیل شد.
وی در خصوص کشف قاچاق در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: در ۱۱ ماهه نخست سال جاری قاچاق به ارزش ۳۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۹۸۳ هزار تومان در استان گلستان کشف شد.
*16 باند قاچاق موادمخدر در گلستان متلاشی شدند/ کشف 9 تُن و 248 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در گلستان
فرمانده انتظامی استان گلستان از متلاشی شدن چندین باند قاچاق موادمخدر در استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: به همت نیروی انتظامی استان گلستان تعداد ۱۶ باند قاچاق موادمخدر در استان متلاشی شدند.
قاسمی از کشف انواع مواد مخدر در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ تُن و ۲۴۸ کیلو از انواع مواد مخدر در سطح استان گلستان کشف شد.
*77.31 درصد از پرونده‌ها در نیروی انتظامی گلستان مربوط به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی است
وی اظهار کرد: از تمامی پرونده‌هایی که طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری در استان گلستان تشکیل شد موفق به کشف ۸۸.۸۷ درصد از جرایم فضای مجازی در استان گلستان شدیم.
فرمانده انتظامی استان گلستان در خصوص سرقت غیرمجاز اینترنتی تصریح کرد: در سال جاری ۷۷.۳۱ درصد از پرونده‌ها در نیروی انتظامی استان گلستان مربوط به برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی بود.
* افزایش 75 درصدی سرقت‌ها در گلستان/ کاهش آمار 5 درصدی فوتی‌ها در گلستان
قاسمی از افزایش میزان سرقت‌ها در استان گلستان خبر داد و افزود: در سال جاری شاهد افزایش ۷۵ درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان گلستان بودیم.
وی از کاهش تعداد فوتی‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری تعداد ۳۰ هزار و ۹۰۵ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی را در استان گلستان شاهد بودیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش یافت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار