تولید ۲ هزار و ۵۰۰ ماسک توسط زنان بسیجی مینودشت، توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی در مراوه‌تپه و پلمب ۵ نانوایی در آزادشهر از مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته شرق گلستان است.

پلمب ۵ نانوایی در آزادشهر و چند خبر کوتاه از شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس گفت: مردم این شهرستان امسال یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال نذورات نقدی و غیر نقدی برای مشارکت در بازسازی و توسعه حرم‌ها و صحن‌های مطهر عتبات عالیات اهدا کردند.

**

۲ حوزه و ۱۲ پایگاه بسیج خواهران مینودشت از ۲۰ اسفند تاکنون با همکاری ۲۰ خیاط و شماری از خیران، ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک یک بار مصرف تولید و به صورت رایگان بین مردم شهرستان توزیع کردند.

**

فرماندار مراوه‌تپه گفت: با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، ۳۰۰ بسته بهداشتی توسط شورای اسلامی و شهردار مراوه‌تپه بین خانواده‌های آسیب پذیر این شهر توزیع شد.

امانگلدی ضمیر افزود: همچنین یکی از خیاطان مراوه‌تپه در سه روز هزار و ۲۰۰ عدد ماسک پارچه‌ای را دوخته و به صورت رایگان میان افراد نیازمند توزیع کرد.

**

سید حمزه موسوی مدیر اداره جهاد کشاورزی گالیکش بر اثر بیماری درگذشت.

**

فرماندار آزادشهر گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر نانوایی ها ۵  واحدخبازی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای مهار کرونا، پلمب شدند.

**

فرماندار کلاله در پیامی از ائمه جمعه و جماعات شهرستان به دلیل حمایت و همکاری با ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

**

جمعی از دانش آموزان و مربیان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گنبدکاووس با تجهیزات ضدعفونی، بخشی از معابر و اماکن عمومی این شهرستان را ضد عفونی و گندزدایی کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار