براساس آمارهای مرکز پژوهش‌های مجلس، 13.9 میلیون نفر از مجموع 17.6 میلیون بازنشسته کشور، حقوق‌بگیر تامین اجتماعی هستند و در سال جاری به صورت متوسط 1 میلیون و 900 هزار تومان حقوق می‌گیرند.

میانگین حقوق بازنشستگی صندوق‌های بازنشستگی /تامین اجتماعی و لشکری اعلام شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگر آنلاین، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در قالب گزارشی، تعداد بیمه پردازان هر کدام از صندوق های بازنشستگی در کشور و میانگین حقوق آنها را اعلام کرد.
 
 
 
براساس این گزارش، میانگین حقوق بازنشستگی کشوری در سال 1398 حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان است و تعداد بیمه پردازان صندوق بازنشستگی کشور 1.4 میلیون نفر هستند.
 
 
 
همچنین میانگین حقوق بازنشستگی لشکری در سال 1398 حدود 3 میلیون و 100 هزار تومان است و تعداد بیمهپردازان صندوق بازنشستگی لشکری 700 هزار نفر هستند.
 
 
 
به علاوه، میانگین حقوق بازنشستگی تأمین اجتماعی در سال 1398 حدود 1 میلیون و 900 هزار تومان است و تعداد بیمه‌پردازان تأمین اجتماعی 13.9 میلیون نفر هستند.
 
 
 
همچنین میانگین حقوق صندوق روستاییان در سال 1398 حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان است و تعداد بیمه‌پردازان صندوق روستاییان 1.6 میلیون نفر هستند.
 
 
 
براساس این گزارش، تعداد کل افراد بیمه پرداز صندوق‌های بازنشستگی بالغ بر 17.6 میلیون نفر است و جمع وزنی پرداختی به آنها در صورت بازنشستگی در سال 1398 حدود 2 میلیون تومان است.

 

ارسال نظر

  • کارگر بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    دولت ظالم در تاریخ ایران حقوق میانگین 3100 لشکری و 1900 تامین اجتماعی که زمان اشتغال 33درصد دستمزد کارگر کسر و ذخیره تامین مالی درمانی دوره بازنشستگی پرداخت میشود و حالا این تفاوت و تبعیض را ببینید الان هم 72/5 درصد برای کارمندان و 15 درصد برای کارگران صورت چروکین ودستان پیته بسته اش نشانش است برای تمام اقشار زحمت نیکشد و سر اخر اینگوته ظلم و ستم در حق اش روا میدارند حامیان جامعه کارگری هم دربست در اختیار دولت ظالم و بیدادگر است والحمدولله دو نماینده اش در مجلس رای نیاوردند و خدا وند به انها گفت ظلم پایداری ندارد و این عبرتی باشد برای امثال نوبختهای دوتابعیتی با خانواده محترمشان در خارج علمای و جامعه شناسان و روانشناسان و همه مدیران سالهاست در این مورد خود را بخواب زدند وکادمندان 72/5 درصد کارگر 15 درصد در کجای دنیا رسم ایت اینگونه تبعیض و فاصله طبقاتی کشور نیاز به یک انقلاب فرهنگی دارد تا عناصر ناپاک حرامخوار جایشان را به متعهدین با وجدان بیدار بفکر هنه نه قشر و گروه خاص اقای روحانی و نوبخت عقلشان را ازدست دادن و خداگیر شدند علتش این است که کارفرمایان از مدیران حقوق نجومی و رانت و رشوه خوار که حلال و حرام و ظللم و عدالت سرشان نمی شود واقعا جای بسیار تعجب از سکوت متفکران و امثال محجوب و جلودار زاده چون رای تیاوردن دخالتی نمی کنند این بنفع کارگران است چون اینها حامبان بی چون و چرای روحانی و نوبخت هستند

آخرین اخبار