ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی پویشی ملی از مردم ایران دعوت کرد تا در این رزمایش شرکت کنند.

راه‌اندازی "رزمایش ملی احسان " به‌منظور لبیک به ندای رهبر انقلاب

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به دنبال بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی پویشی ملی از مردم ایران دعوت کرد تا در این رزمایش شرکت کنند.

وی با اعلام این خبر گفت: به دستور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، در مرحله نخست "رزمایش احسان "، یک میلیون بسته غذایی توسط بنیاد احسان تأمین و بین آسیب دیدگان کرونا در سراسر کشور توزیع و اهدا خواهد شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و شامل اقلام غذایی مانند برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه این رزمایش به‌صورت ملی و مردمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مشارکت در این رزمایش از طریق کد دستوری #۳۰*۴۰۳۰* که از فردا فعال خواهد شد و یا مراجعه به سایت دنیای احسان www.ehsan.ir، در این اقدام ملی و همدلی تاریخی سهیم شوند.

وی افزود: این وعده را هم می‌دهیم که ستاد اجرایی فرمان امام، احسان و مبالغ پرداختی از سوی مردم را دو برابر می‌کند، بدین شکل که به هر میزانی که مردم در این رزمایش مشارکت و کمک کنند، ستاد اجرایی نیز علاوه بر یک میلیون بسته، مبلغی به همان اندازه به این پویش اختصاص خواهد کرد.

ترکمانه افزود: توزیع و اهدای این اقلام بین نیازمندان، از طریق شبکه‌های داوطلبین و نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار