فرمانده انتظامی گلستان ازدستگیری ۵۸ خرده فروش و معتاد متجاهر در گنبدکاووس و همچنین سارق کابل برق در آزادشهر خبر داد.

بسته حوادث در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان گفت: در اجرای طرح‌های مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در گنبد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران انتظامی شهرستان، از ابتدای سال تا کنون ۲۹ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و ۲۹ معتاد متجاهر را نیز از معابر و پارک‌ها جمع آوری کردند.

قاسمی با تاکید بر اینکه بستر شکل گیری اکثر آسیب‌های اجتماعی در جامعه وجود مواد مخدر است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ مرحله طرح پاکسازی در سطح شهرستان انجام که مقدار ۱۲ کیلو انواع موادمخدر از پاتوق‌های متهمان کشف شده است.


سارق کابل برق در آزادشهر به دام افتاد


سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان در این رابطه گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در آزادشهر، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس در این راستا آغاز شد و سرانجام ماموران موفق شدند، سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

قاسمی گفت: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ۲۳ فقره سرقت کابل برق در آزادشهر اقرار کرد.

او با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی گفت: برخورد قاطعانه پلیس با مجرمان و مخلان امنیت جامعه ادامه داشته و با اینگونه افراد برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار